اخبار ویژه

گام‌های بلندی که نیشکر برای رونق جوامع محلی برداشته است؛ سهم صنایع‌دستی خوزستان از سفره شیرین نیشکر رئیس ستاد نخبگان و نو آوران در اولین همایش ملی نو آوران در استان خوزستان : باید از ظرفیت نخبگان در مسیر تعالی و رشد کشور به خوبی استفاده شود آغاز طرح وارنیش فلورایدتراپی از ابتدای مهرماه در خوزستان پهلوان ساتیاراسفندیاری پیشکسوت بوکس درسن ۷۵ سالگی در گذشت گزارش تصویری از اولین همایش ملی نوآوران و نخبگان در استان خوزستان حضور پررنگ پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست انحصار کاتالیست‌ آمریکایی در پتروشیمی امیرکبیر شکسته شد. پیام نوربخش احمدزاده مدیر داخلی اسبق بیمارستان ایذه سروان کامران بهرامی رئیس پلیس راه ایذه چهارمحال وبختیاری خبر داد امروز بادستور دادستان دکتر آرامش تقاطع غیرایمن روبروی ایرانخودرومسدود شد مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر توافقنامه دو ساله برای تامین خوراک گازی پتروشیمی امیرکبیر با بیدبلند خلیج فارس به امضا رسید هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در سال ۱۴۰۳: حضور پتروشیمی امیرکبیر در مهمترین رویداد صنعت پلاستیک ایران

10
افزایش تعداد دانش آموزان مسموم در هفتکل

چهار بیمارستان روند درمان را دنبال می‌کنند

  • کد خبر : 1298
  • 14 اسفند 1401 - 13:52
چهار بیمارستان روند درمان را دنبال می‌کنند

با توجه به اخبار ضد و نقیض در خصوص تعداد و شرایط دانش آموزان مسموم دختر در  خوزستان، مازیار مولایی مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل به خبرنگار ما  گفت: تا این لحظه آخرین آمار ما ۷۰ نفر است که حال عمومی آنها خوب است. او ادامه داد: دانش آموزان مسموم به بیمارستان های امام، […]

با توجه به اخبار ضد و نقیض در خصوص تعداد و شرایط دانش آموزان مسموم دختر در  خوزستان، مازیار مولایی مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل به خبرنگار ما  گفت: تا این لحظه آخرین آمار ما ۷۰ نفر است که حال عمومی آنها خوب است.

او ادامه داد: دانش آموزان مسموم به بیمارستان های امام، رازی و رامهرمز اعزام و هم اکنون در حال سپری کردن روند درمان هستند. برخی از این دانش آموزان نیز در خود هفتکل مورد درمان قرار گرفتند و حال عمومی آنها مساعد است.

در همین خصوص مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز گفت: هیچ‌کدام از دانش آموزان مشکل حادی ندارند و در بازدیدی که از بیمارستان رازی و امام خمینی اهواز انجام شد، حال عمومی آن‌ها پایدار است و مشکلی خاصی نیست.

مسعود حمیدی نژاد با بیان اینکه دلیل مسمومیت دانش آموزان از طریق مراجع مربوط درحال بررسی و پیگیری است، ادامه داد: پس از اینکه در سایر استان‌های کشور مسمومیت دانش آموزان رخ داد، جلسه‌هایی با مدیران مدارس و اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها برگزار کردیم و نکاتی ارائه شده است.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.