8
افزایش تعداد دانش آموزان مسموم در هفتکل

چهار بیمارستان روند درمان را دنبال می‌کنند

  • کد خبر : 1298
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
چهار بیمارستان روند درمان را دنبال می‌کنند

با توجه به اخبار ضد و نقیض در خصوص تعداد و شرایط دانش آموزان مسموم دختر در  خوزستان، مازیار مولایی مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل به خبرنگار ما  گفت: تا این لحظه آخرین آمار ما ۷۰ نفر است که حال عمومی آنها خوب است. او ادامه داد: دانش آموزان مسموم به بیمارستان های امام، […]

با توجه به اخبار ضد و نقیض در خصوص تعداد و شرایط دانش آموزان مسموم دختر در  خوزستان، مازیار مولایی مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل به خبرنگار ما  گفت: تا این لحظه آخرین آمار ما ۷۰ نفر است که حال عمومی آنها خوب است.

او ادامه داد: دانش آموزان مسموم به بیمارستان های امام، رازی و رامهرمز اعزام و هم اکنون در حال سپری کردن روند درمان هستند. برخی از این دانش آموزان نیز در خود هفتکل مورد درمان قرار گرفتند و حال عمومی آنها مساعد است.

در همین خصوص مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز گفت: هیچ‌کدام از دانش آموزان مشکل حادی ندارند و در بازدیدی که از بیمارستان رازی و امام خمینی اهواز انجام شد، حال عمومی آن‌ها پایدار است و مشکلی خاصی نیست.

مسعود حمیدی نژاد با بیان اینکه دلیل مسمومیت دانش آموزان از طریق مراجع مربوط درحال بررسی و پیگیری است، ادامه داد: پس از اینکه در سایر استان‌های کشور مسمومیت دانش آموزان رخ داد، جلسه‌هایی با مدیران مدارس و اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها برگزار کردیم و نکاتی ارائه شده است.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.