اخبار ویژه

بیانیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به مناسب روز کار و کارگر و گرامیداشت هفته بسیج کارگری منتخب مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.  طرح واکسیناسیون کوچ عشایر در بخش سوسن فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است. عملیات آسفالت جاده ای دهستان مرغا شهرستان ایذه

5
مسولین و تصمیم سازان استان شهیدپرور خوزستان

سلاح گرم در خیابان های ایذه جان آدمها را می گیرد

  • کد خبر : 1834
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
سلاح گرم در خیابان های ایذه جان آدمها را می گیرد

مسولین و تصمیم سازان استان شهیدپرور خوزستان ، شهرستان ایذه را از اشرار ، عاصیان، بزهکاران، تبهکاران و جانیان بزدایید….* بارها در محافل ، مجالس ، رسانه های ملی و محلی به مسولین و مدیران استان خوزستان تذکر و هشدار داده شد ولی هیچ نتیجه ای مثبت مبنی بر تامین امنیت ایذه دیده نشد ، […]

مسولین و تصمیم سازان استان شهیدپرور خوزستان ، شهرستان ایذه را از اشرار ، عاصیان، بزهکاران، تبهکاران و جانیان بزدایید….*

بارها در محافل ، مجالس ، رسانه های ملی و محلی به مسولین و مدیران استان خوزستان تذکر و هشدار داده شد ولی هیچ نتیجه ای مثبت مبنی بر تامین امنیت ایذه دیده نشد ، در دو سال اخیر اخبار ناگواری کام مردم خوزستان بالاخص شهرستان ایذه را تلخ نموده ست و این مردم صبور نگاهشان به سمت شورای تامین ، فرمانداری و نیروهای امنیتی معطوف گشته ست و انتظار برخورد جدی و قاطع با عاملان و خاطیان را دارند چرا جوانان بی گناه و معصوم *ایمان خسروی، محمد مقصودی ، اکبر لیموچی و …* توسط افراد تبهکار و جانی به قتل می رسند علت این همه قساوت و بی رحمی از کجاست ، چرا ریشه یابی و آسیب شناسی این اتفاقات تلخ و ناگوار توسط متولیان صورت نمی پذیرد ، مردم ولایتمدار ایذه منتطر گزارشات مبسوط و جامع از جانب نماینده دولت (فرماندار ضعیف) شهرستان هستند ، کجاست نماینده مردم ایذه و باغملک در قوه مقننه ، چرا سکوت کردید؟

چرا ورود جدی به موضوعات بسیار مهم و حیاتی حوزه انتخابیه خود ندارید؟

چرا پاسخگوی آحاد مردم نیستید؟ چرا به ولی نعمتان خود احترام نمیگذارید؟

چرا جوابگوی کسانی که به شما جایگاه ، منزلت ، مقام و صندلی در قوه تقنین دادند را نمیدهید؟

چرا تلاش در جهت محرومیت زدایی حوزه انتخابیه خود ندارید که جوانان ما اینچنین به کام مرگ کشیده شوند؟

شعارهای رنگارنگتان چه شد و به کجا رسید؟ آقای نماینده چرا از جای خود بلند نمی شوید؟

کجاست پروژه ها و سرمایه گذاری های کلانی که از ان دم می زدید؟ مردم نجیب ایذه و باغملک چه گناهی دارند؟

چرا این مردم صبور و ولایتمدار باید تاوان و تقاص بی توجه ای و بی مسولیتی امثال شما را بدهند؟

در سه سال اخیر چه گلی بر سر خود و مردم حوزه انتخابیه زدید؟ آقای نماینده مردم اگر به فکر دنیای خود نیستید لااقل به فکر آخرت خود باشید؟

مدیران ضعیف و ناتوان خود را به دولت تحمیل نمودید و قدرت نظارت بر روی آنان را ندارید ، چرا مردم ایذه و باغملک باید چوب ندانم کاری و بی دانشی شما را بخورند؟

چرا گام موثری بر اینکه شهرستان را از تبعیدگاه خارج کنید بر نداشتید دوره شما رو به اتمام هست و هنوز شعار و وعده و وعید به مردم خسته می دهید به چه گناهی؟؟؟؟

آقای استاندار خوزستان چرا فرماندار ضعیف ، نالایق و بی خرد ایذه را به محاکم قضایی معرفی نمیکنید؟ چرا در این چند ماه اخیر که مسولیت قبول کردید معاونین سیاسی ، امنیتی و انتظامی فرمانداری ایذه را معرفی نکردید که مردم ولایتمدار ایذه شاهد جان دادن جوانان برومند خود نباشند….. عموم مردم بالاخص جوانان شهرستان های ایذه ، باغملک و دهدز منتظر پاسخ مناسب و گزارش کامل و جامع از این همه ناهنجاری ، خشونت و قتل های پی در پی از جانب متولیان امر استان و شهرستان می باشند…..

عضو کوچکی از جوانان شهرستان ایذه

رسول احمدی

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.