اخبار ویژه

بیانیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به مناسب روز کار و کارگر و گرامیداشت هفته بسیج کارگری منتخب مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.  طرح واکسیناسیون کوچ عشایر در بخش سوسن فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است. عملیات آسفالت جاده ای دهستان مرغا شهرستان ایذه

5

پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 729
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت روز خبرنگار متن پیام به شرح زیر است: ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ چه سترگ و عظیم است رسالت آنانی که خداوند به قلم و نوشته‌هایشان سوگند یاد می‌کند و چه باشکوه و زیباست واژه خبرنگار که خبر از دانش و آگاهی می‌دهد.   هفدهم مردادماه روز حقیقت […]

پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

متن پیام به شرح زیر است:

ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

چه سترگ و عظیم است رسالت آنانی که خداوند به قلم و نوشته‌هایشان سوگند یاد می‌کند و چه باشکوه و زیباست واژه خبرنگار که خبر از دانش و آگاهی می‌دهد.

 

هفدهم مردادماه روز حقیقت نگارانی است که همواره با حق‌گویی و عدالت‌جویی پیشگام عرصه آگاهی و اطلاع رسانی‌اند. آری دانایی موهبتی الهی است که از قلم سرچشمه می‌گیرد و بر اندیشه جویندگان حقیقت نقش می‌زند.

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است و در این بین انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات جز با تلاش خبرنگاران ممکن نخواهد بود. فرارسیدن هفدهم مردادماه، فرصت گرانقدری برای ارج نهادن به اهتمام اصحاب رسانه و خبرنگارانی است که با نگرشی عمیق به بیان حقایق می‌پردازند.

اینجانب ضمن گرامی داشت روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری‌ صمیمانه اصحاب رسانه در جهت انعکاس اخبار، تحولات و موفقیت‌های ایران اسلامی، از خداوند متعال توفیق روزافزون را برای طلایه‌داران عرصه خبر و آگاهی مسئلت می نمایم.

امین ابراهیمی

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.