اخبار ویژه

دکتر ناصری در حاشیه مجمع عمومی هفت‌تپه خبر داد: هفت‌تپه در آستانه انتقال مالکیت کامل به توسعه نیشکر مشکلات بانوان شاغل در پتروشیمی های بندرماهشهر پیگیری شد. خبر خوش برای ایذه ای ها سر انجام آنش نشانی ایذه به بالا بر مجهز شد سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون ؛تعمیرات اساسی پتروشیمی مارون آغاز شد در مراسم روز کارگر، بر رفاه و معیشت کارگران نیشکر تاکید شد؛ حال خوب کارگران نیشکر، حال خوب تولید روز معلم گرامی باد چه پروای سخن گفتن بود مشتاق خدمت را”سارا کوراوند معاون فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون مطرح کرد ؛ کاهش هزینه تولید و افزایش کیفیت محصولات ثمره همکاری پتروشیمی مارون با دانش بنیان ها پتروشیمی مارون همچنان در صدر یکه تازی می کند تلاش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای رفع آبگرفتگی‌ها در اهواز معاون استاندار خوزستان از توسعه نیشکر در کمک به کشاورزان منطقه قدردانی کرد؛ نیشکر، یار همیشگی مردم خوزستان

5

نواختن زنگ بازگشایی مدارس در شهرستان ایذه

  • کد خبر : 2570
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
نواختن زنگ بازگشایی مدارس در شهرستان ایذه

  به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ایذه؛ امروز همزمان با سراسر کشور زنگ بازگشایی مدارس شهرستان ایذه با حضور امام جمعه محترم شهرستان، مدیریت آموزش و پرورش ایذه، نماینده اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، معاونت فرمانداری شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی در هنرستان شهدای معلم نواخته شد. مدیریت آموزش […]

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ایذه؛ امروز همزمان با سراسر کشور زنگ بازگشایی مدارس شهرستان ایذه با حضور امام جمعه محترم شهرستان، مدیریت آموزش و پرورش ایذه، نماینده اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، معاونت فرمانداری شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی در هنرستان شهدای معلم نواخته شد.

مدیریت آموزش و پرورش ایذه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک شروع سال تحصیلی بیان کردند: مدارس شهرستان ایذه از امروز پذیرای ۳۸ هزار دانش‌آموز هستند و ۴ هزار معلم وظیفه مدیریت و تعلیم و تربیت دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی را بر عهده خواهند داشت.

مسعود محمدی با اشاره به این که دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند و آموزش و پرورش باید در کنار خانواده، زمینه تربیت سالم و صحیح آنها در مدارس به نحوی شایسته فراهم کند.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اقداماتی که برای شروع سال تحصیلی در سطح مدارس شهرستان صورت گرفته افزود: بحمدالله با همکاری و همراهی مديران و همچنین مسئولین شهرستانی در بحث شاداب سازی و زیباسازی مدارس کارهای خوبی صورت گرفت. وی با اشاره به توزیع عادلانه نیروی انسانی در مدارس‌ شهرستان افزود: هیچ کلاس درسی در شهرستان وجود ندارد که معلم در آن حاضر نباشد.

وی با اشاره به صعود بیست پله ای شهرستان ايذه در امتحانات نهایی سال گذشته بیان کردند: امیدوار هستیم که امسال نیز با همدلی و همکاری مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بتوانیم این جایگاه را ارتقا دهیم.

مدیریت آموزش و پرورش با اشاره به رشد بی سابقه مدرسه سازی در سال گذشته بیان کردند: بحمداللّه در سال گذشته فضای آموزشی خوبی به آموزش و پرورش اضافه شد و امیدواریم امسال هم با همین روند مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان به طور کامل حل شود.

مسعود محمدی با اشاره به کمبود تجهیزات آموزشی در مدارس شهرستان افزود: شهرستان ايذه بالغ بر سی و هشت هزار دانش آموز دارد و تجهیزاتی که در اختیار آموزش‌ و پرورش شهرستان هست جوابگوی این دانش آموزان نیست، امیدواریم با تعامل و همکاری مسئولین استانی و شهرستانی بتوانیم از نظر تجهیزات به نقطه ايده آل برسیم.

مدیر آموزش و پرورش ایذه در پایان با اشاره به شعار « مدرسه قوی، ایران قوی» برای سال جدید اضافه کرد: باید تلاش شود این شعار در تمامی مدارس تحقق یابد.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.