اخبار ویژه

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاینا پلاس در شهر شانگهای برگزار شد.  بیانیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به مناسب روز کار و کارگر و گرامیداشت هفته بسیج کارگری منتخب مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.  طرح واکسیناسیون کوچ عشایر در بخش سوسن فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است.

6

مدیر کل صمت استان خوزستان آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان را تشریح کرد.

  • کد خبر : 1977
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
مدیر کل صمت استان خوزستان آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان را تشریح کرد.

آخرین وضعیت اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در خوزستان مدیر کل صمت استان خوزستان آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان را تشریح کرد.   به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ،معدن و تجارت خوزستان :مهندس فلاح در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان اظهار کرد: کالابرگ الکترونیکی به یازده […]

آخرین وضعیت اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در خوزستان

مدیر کل صمت استان خوزستان آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان را تشریح کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ،معدن و تجارت خوزستان :مهندس فلاح در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان اظهار کرد: کالابرگ الکترونیکی به یازده قلم کالای اساسی مردم تعلق گرفته است که این کالاها شامل ماکارونی، پنیر، شیر کم چرب، شکر، مرغ و گوشت منجمد، قند و حبوبات است.

وی ادامه داد: در سی شهرستان نزدیک به سه هزار فروشگاه به تجهیزات مرتبط با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی مجهز شده اند و قرار بر این است برای رفاه حال شهروندان به ازای هر ۵۰ هزار نفر ۱۵۰ عامل کالابرگ معرفی شود تا هر عامل بتواند۱۲۰ خانوار را پوشش دهد.

فلاح با بیان اینکه در دهستان ها نیز دو تا سه عامل کالا برگ به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده اند؛ تصریح کرد: در مرحله اول افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) که در مرحله نخست مشمول این طرح بوده اند که می توانند به صورت اختیاری از مزایای آن استفاده کنند.

مدیر کل صمت خوزستان اعلام کرد: برای توسعه و گسترش این طرح در بین سه دهک کم درآمد جامعه، سیاست های تشویقی مانند افزایش ۲۰ درصدی یارانه برای استفاده از کالابرگ نیز اعمال شده است. یعنی به ازای هر ۳۲۰ هزار تومان خرید؛ دولت مبلغ ۸۰ هزار تومان به عنوان پاداش خرید الکترونیکی هدیه می دهد در واقع یارانه از ۴۰۰ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان افزایش پیدا می کند.

فلاح اضافه کرد: عاملین در سه رسته خواربار فروش، لبنیات، مرغ و گوشت می توانند درخواست کارتخوان فروشگاهی متصل به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی دهند.

وی اظهار کرد: در تلاش هستیم نقاط کور در انجام این فرایند اجرای طرح کالابرگ الکترونیک مرتفع شود؛ حدود ۹۰ منطقه وجود دارد که پوشش اینترنتی اینترنتی خوبی ندارد و همین دلیل در روند انجام کار دچار مشکل شده ایم اما در کل فرایند اجرایی به خوبی در حال انجام است و با اقبال عمومی روبرو شده است.

مدیر کل صمت خوزستان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم همه فروشکاه ها مجهز به کارتخوان فروشگاهی متصل به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی شوند؛ اعلام کرد: در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای مانند افق کوروش، رفاه، محسن، دیلی مارکت، جامبو، شهر خرید و اتکا به کارتخوان متصل به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی مجهز هستند و در حال توزیع همه اقلام هستند.

وی گفت:ازشهروندان‌محترم خواهشمندیم درصورت مشاهده تخلف مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا ادارات تعزیرات و یا معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صمت درمیان بگذارند.

 

🆔️ @khzpublicrelationsmt

لینک کانال ایتا

 

https://splus.ir/kravabetomomihz 🔷️

لینک کانال سروش

 

https://ble.ir/khzpublicrelationsmt

❎ کانال درپیام رسان بله

 

✅ سایت اداره کل صنعت،معدن وتجارت

استان خوزستان

Khz.mimt.gov.ir

 

🔷️ روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان خوزستان

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1977

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.