اخبار ویژه

مشکلات بانوان شاغل در پتروشیمی های بندرماهشهر پیگیری شد. خبر خوش برای ایذه ای ها سر انجام آنش نشانی ایذه به بالا بر مجهز شد سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون ؛تعمیرات اساسی پتروشیمی مارون آغاز شد در مراسم روز کارگر، بر رفاه و معیشت کارگران نیشکر تاکید شد؛ حال خوب کارگران نیشکر، حال خوب تولید روز معلم گرامی باد چه پروای سخن گفتن بود مشتاق خدمت را”سارا کوراوند معاون فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون مطرح کرد ؛ کاهش هزینه تولید و افزایش کیفیت محصولات ثمره همکاری پتروشیمی مارون با دانش بنیان ها پتروشیمی مارون همچنان در صدر یکه تازی می کند تلاش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای رفع آبگرفتگی‌ها در اهواز معاون استاندار خوزستان از توسعه نیشکر در کمک به کشاورزان منطقه قدردانی کرد؛ نیشکر، یار همیشگی مردم خوزستان حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاینا پلاس در شهر شانگهای برگزار شد. 

10

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور خطاب به بسیجیان حوزه شهید بقایی:برای امیدآفرینی در جامعه، قله‌های کاری و موفقیت‌های ایران اسلامی را نمایان کنید

  • کد خبر : 841
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور خطاب به بسیجیان حوزه شهید بقایی:برای امیدآفرینی در جامعه، قله‌های کاری و موفقیت‌های ایران اسلامی را نمایان کنید

 رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور خطاب به بسیجیان حوزه شهید بقایی:  برای امیدآفرینی در جامعه، قله‌های کاری و موفقیت‌های ایران اسلامی را نمایان کنید به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، ۲۵مردادماه ۱۴۰۱ حمیدرضا اله‌بداشی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به همراه سرهنگ سید‌‌ ابراهیم‌ احمدی فر مسئول بسیج کارگری خوزستان از […]

 رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور خطاب به بسیجیان حوزه شهید بقایی:

 برای امیدآفرینی در جامعه، قله‌های کاری و موفقیت‌های ایران اسلامی را نمایان کنید

به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، ۲۵مردادماه ۱۴۰۱ حمیدرضا اله‌بداشی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به همراه سرهنگ سید‌‌ ابراهیم‌ احمدی فر مسئول بسیج کارگری خوزستان از حوزه شهید بقایی فولاد خوزستان بازدید کردند.

حمیدرضا اله‌بداشی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تشکر از فعالیت‌های موثر حوزه شهید بقایی، اظهار داشت: تولید محتوا، مستندسازی‌ و فعالیت‌های اجرایی گردان در حوزه شهید بقایی چشم‌گیر است‌. بسیجی گوش به فرمان رهبری است و به امر ولایت فعالیت می‌کند. آتش به اختیاری به معنای نقطه‌زنی دقیق است. باید وحدت رویه داشته باشیم. بسیج محدودیت ندارد. اقدامات ارزنده و تاثیرگذاری در حوزه شهید بقایی انجام شده است.

وی در ادامه گفت: بسيج یک حرکت ادامه‌دار است. هیچگاه نباید برای فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف پایانی تصور کرد. از طرفی بايد نسبت به حملات دشمن آمادگی داشته باشیم. برای مقابله با جنگ سایبری بايد آموزش‌های لازم دیده شود.

اله‌بداشی از امیدآفرینی بسیج در جامعه گفت و افزود: هفته دفاع مقدس و بسیج امسال ویژه است. دشمن برای یأس و نا امید کردن جامعه برنامه دارد. انقلاب اسلامی در طول حیاتش زیر بار زور نرفته و نمی‌رود. برای امیدآفرینی در جامعه بايد نسبت به انعکاس دستاوردها، پیمودن قله‌های کاری و موفقیت‌های ایران اسلامی اقدام کنید و بار دیگر دشمن را ناامید و عاجز کنید.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور اشاره‌ای هم به بی‌اثر شدن تحریم‌ها داشت و افزود: دشمن هر چه در توان داشت به کار گرفت. چندین دهه‌ است که دشمن تحریم‌های اقتصادی، دفاعی نظامی و بین‏‌المللی را بر کشورمان تحمیل کرده است، اما با درایت رهبری از این پیچ و خم‌ها عبور کردیم و تحریم‌ها نه تنها شکل بازدارنده نداشت، بلکه به شکوفایی اقتصادی و مضاعف شدن توان دفاعی کشور منجر شد.
توجه به توان داخلی و تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان در عبور از گذرگاه‌های سخت تاثیرگذار است. شرکت‌های دانش‌بنیان پشتیبان تولید هستند.

وی پرداختن به مباحث مسئولیت های اجتماعی و توجه به مناطق کم‌برخوردار را از دیگر کارکردهای بسیج دانست و افزود: در بسیج دو بال پیش‌برنده نقش‌آفرینی می‌کند. اسلامی کردن واحدهای تولیدی بدان معنا که بايد برای انقلاب، کارگر تراز انقلاب و نیروی جهادی تربیت کنیم و دیگر مسئله این است که نگاه ما باید به کار نگاه مقدس باشد. کارگر و کارفرما کنار هم معنا پیدا می‌کند. باید در بحث رفع مباحث و مشکلات تولید و کمک به واحدهای تولیدی کوچک، بسیج پیش‌قدم باشد.

اله‌بداشی در پایان گفت: فولاد یک محصول راهبردی و یکی از ارزنده‌ترین حوزه‌های صنعت است. فولاد محصولی راهبردی و پایه و اساس دیگر صنایع است. تولید مستمر و با کیفیت به بی‌نیازی دیگر محصولات وابسته به فولاد منجر می‌شود. تعهد و تخصص دو بال پرواز هستند. باید به سمت بالندگی در حوزه مدیریت به ویژه در منابع انسانی گام برداریم.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.