7

دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی

  • کد خبر : 1036
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، عصرگاه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان با علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی دیدار کرد. در این دیدار که در دفتر قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی صورت گرفت، مخبر […]

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، عصرگاه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان با علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی دیدار کرد.

در این دیدار که در دفتر قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی صورت گرفت، مخبر دزفولی گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های زیست محیطی شرکت فولاد خوزستان ارائه و اعلام کرد برای پیگیری میزان پیشرفت این پروژه ها جلسات منظمی برگزار می شود و خوشبختانه درصد پیشرفت اغلب این پروژه ها منطبق با برنامه است.

وی عزم جدی مدیرعامل و هیات مدیره شرکت در اتمام طرح های بهبود در حوزه محیط زیست را  اتفاقی مبارک و انگیزه بخش دانست و از همکاری های گسترده سازمان محیط زیست استان خوزستان و نظارت جدی آنها بر عملکرد شرکت، به عنوان ارزیابی منصف قدردانی کرد.

در این دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به قدیمی بودن تجهیزات تولیدی و آلودگی ناشی از آنها گفت: علی رغم وجود این معضل، تلاش مستمر شرکت فولاد خوزستان برای اجرای طرح های بهبود در دوره اخیر واضح و قابل تقدیر است و این اقدامات باید با جدیت ادامه یابد.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.