اخبار ویژه

حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است. عملیات آسفالت جاده ای دهستان مرغا شهرستان ایذه مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی خوزستان برگزار شد معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان خبر داد: افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با مدیریت علمی معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان از افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با اجرای استانداردهای نوین آبیاری خبر داد. مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب: آسایش كاركنان خط قرمز ماست/افق ۱۴۰۳ مناطق نفت خیز جنوب هدفگذاری شد بازدید مدیر عامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مهمانسرای شماره ٢ خرم كوشك

3

برای کاهش ترافیک؛ باند جدید بلوار ساحلی غربی اهواز ایجاد می‌شود

  • کد خبر : 3107
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
برای کاهش ترافیک؛ باند جدید بلوار ساحلی غربی اهواز ایجاد می‌شود

✅ برای کاهش ترافیک؛ باند جدید بلوار ساحلی غربی اهواز ایجاد می‌شود   🔸 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از انجام پروژه اصلاح هندسی بلوار ساحلی غربی از پارک ریحانه تا کتابخانه مرکزی خبر داد.   🔸 حجت‌الله سلیمانی در خصوص اقدامات لازم برای کاهش ترافیک در بلوار ساحلی غربی در محدوده […]

✅ برای کاهش ترافیک؛ باند جدید بلوار ساحلی غربی اهواز ایجاد می‌شود

 

🔸 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از انجام پروژه اصلاح هندسی بلوار ساحلی غربی از پارک ریحانه تا کتابخانه مرکزی خبر داد.

 

🔸 حجت‌الله سلیمانی در خصوص اقدامات لازم برای کاهش ترافیک در بلوار ساحلی غربی در محدوده کیانپارس اظهار کرد: با توجه به حجم ترافیک در بلوار ساحلی غربی، طرح اصلاح هندسی از محدوده بعد از پارک ریحانه تا نزدیکی کتابخانه مرکزی اجرا خواهد شد.

 

🔸 وی افزود: در این پروژه قرار است مانند آنچه در زیر پل سیاه و پل معلق (سفید) انجام شده است، باند دومی در طرف دیگر ستون‌های پل هفتم ایجاد شود.

 

🔸 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: در این پروژه، یک باند به بلوار ساحلی غربی افزوده می‌شود تا گرفتگی ترافیکی در مسیر این بلوار رفع شود.

 

🔸 وی در خصوص نحوه تخریب فضای سبز موجود در مسیر برای اجرای این پروژه بیان کرد: در محدوده اجرای این باند، یک پیاده‌راه و آبنما وجود دارد که در پی عملیات حفاری شبکه فاضلاب از سوی شرکت آبفا، این محدوده تقریبا تخریب شده است اما درختان آن به عنوان آیلند وسط باند نگه داشته می‌شوند. بخش دیگری از این محدوده نیز فضایی از سنگفرش قدیمی است که آن قسمت نیز به محور تبدیل می‌شود.

 

🔸 سلیمانی گفت: این عملیات تا قبل از عید نوروز آغاز می‌شود. مدت زمان اجرای این پروژه دو ماه است و شاید تا شب عید بهره‌برداری شود.

 

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3107

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.