اخبار ویژه

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاینا پلاس در شهر شانگهای برگزار شد.  بیانیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به مناسب روز کار و کارگر و گرامیداشت هفته بسیج کارگری منتخب مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.  طرح واکسیناسیون کوچ عشایر در بخش سوسن فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است.

1

استاندار خوزستان؛ شهردار اهواز با قدرت به کار خود ادامه دهد/ هیچ پروژه‌ای نباید تعطیل شود

  • کد خبر : 3053
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۸:۱۸
استاندار خوزستان؛ شهردار اهواز با قدرت به کار خود ادامه دهد/ هیچ پروژه‌ای نباید تعطیل شود

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر باید با یکدیگر مذاکره کنند، گفت: شهردار اهواز با قدرت فعالیت خود را ادامه دهد، هیچ پروژه‌ای نباید تعطیل شود و با جدیت بیشتر توانایی‌های خود را ثابت کند و به منصه‌ ظهور برساند. به گزارش رسانه  پی نوشت :علی‌اکبر حسینی محراب، اظهار کرد: نبود […]

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر باید با یکدیگر مذاکره کنند، گفت: شهردار اهواز با قدرت فعالیت خود را ادامه دهد، هیچ پروژه‌ای نباید تعطیل شود و با جدیت بیشتر توانایی‌های خود را ثابت کند و به منصه‌ ظهور برساند.

به گزارش رسانه  پی نوشت :علی‌اکبر حسینی محراب، اظهار کرد: نبود مذاکره یک انتقاداتی است که به ما وارد می‌شود، از آنجایی که اعضای شورای اسلامی شهر اهواز جزئی از جریان حزب‌الهی استان، افرادی باسواد و نخبه هستند باید با یکدیگر مذاکره کنند.

وی افزود: اختلاف ایجاد شده هیچ منشأ، ریشه و معنایی ندارد و از هیچ تفکر غربی نشئت نگرفته است، همه اعضای شورای اسلامی شهر اهواز مسلمان هستند و باید در نشست با یکدیگر مشکلات را رفع کنند و این وضعیت خاتمه پیدا کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: مدارکی که زمان انتخاب شهردار باید ارائه شود، توسط کارگروه وزارت کشور مورد تأیید قرار گرفته است، اگر اعضای شورای اسلامی شهر اهواز مدارک و مستندات جدیدی دال بر صلاحیت نداشتن شهردار اهواز دارند، باید آن‌ها را ارائه دهند و این مدارک ملاک ارزیابی قرار گیرد.

حسینی محراب با اشاره به اینکه کارگروهی در وزارت کشور برای بررسی مدارک و مستندات وجود دارد، تاکید کرد: شهردار اهواز با قدرت فعالیت خود را ادامه می‌دهد، هیچ پروژه‌ای نباید تعطیل شود و باید با جدیت بیشتر توانایی‌های خود را ثابت کند و به منصه ظهور رساند.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.