اخبار ویژه

حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است. عملیات آسفالت جاده ای دهستان مرغا شهرستان ایذه مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی خوزستان برگزار شد معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان خبر داد: افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با مدیریت علمی معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان از افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با اجرای استانداردهای نوین آبیاری خبر داد. مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب: آسایش كاركنان خط قرمز ماست/افق ۱۴۰۳ مناطق نفت خیز جنوب هدفگذاری شد بازدید مدیر عامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مهمانسرای شماره ٢ خرم كوشك

2

آیا رئیس شورای شهر اهواز تخلف کرده است؟

  • کد خبر : 3486
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

آیا رئیس شورای شهر اهواز تخلف کرده است؟ به گزارش تابناک خوزستان، سید محمد علی پورموسوی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به همراه تعدادی از اعضای شورای این شهر طی چندماه گذشته تا کنون در یک فرایند غیر شفاف به دنبال عزل شهردار اهواز بوده اند، فرایندی که مورد انتقاد گروهی دیگر از اعضای شورای […]

آیا رئیس شورای شهر اهواز تخلف کرده است؟

به گزارش تابناک خوزستان، سید محمد علی پورموسوی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به همراه تعدادی از اعضای شورای این شهر طی چندماه گذشته تا کنون در یک فرایند غیر شفاف به دنبال عزل شهردار اهواز بوده اند، فرایندی که مورد انتقاد گروهی دیگر از اعضای شورای شهر، کارشناسان و رسانه های اهواز است.

اما در این میان طبق نامه ای که شش نفر از اعضای شورای شهر اهواز به پورموسوی ارسال کرده اند ابعاد پنهان دیگری را از اقدامات وی بعنوان رئیس شورا روشن می کند!

این تعداد با اشاره به ادله هیات رئیسه شورا مبنی بر عدم سکونت شهردار اهواز برای عزل وی با اشاره به نامه محرمانه به شماره ۴۴۸۴۸ در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ که به پی نوشت صریح وزیر کشور مبنی بر تایید حضور شهردار در محل خدمت اشاره دارد اعلام می کنند که جلسات هیات رئیسه وجاهت قانونی لازم را ندارد.

همچنین در نامه محرمانه دیگر به شماره ۶۰۲۱۴ در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ محمد رضا صمیمی مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی و روستا وزارت کشور به محمد خانچی معاون عمرانی استاندار خوزستان به صراحت ذکر شده است که تشخیص فقدان هر یک از شرایط احراز شهردار نیاز به رعایت و طی تشریفات ماده ۹۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی را دارد. موضوعی که طبق نامه تعدادی از اعضای شورای شهر اهواز نشان می دهد پورموسوی هیچکدام را رعایت نکرده و مشخص نیست بر چه اساس بر خواسته خلاف قانون و خلاف نظر وزارت کشور تاکید دارد؟

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3486

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.