7

طالبان دو مرزبان ایران را به اسارت گرفتند؟

  • کد خبر : 1003
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۰۰
طالبان دو مرزبان ایران را به اسارت گرفتند؟

پس از شهادت یک نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی در منطقه «میلک» توسط مهاجمان ناشناس، برخی کاربران افغانستانی از درگیری نیروهای طالبان با مرزبانان ایران خبر داده‌اند و مدعی شده‌اند دو تن از نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی نیز توسط طالبان به اسارت درآمده‌اند. به گزارش پی نوشت به نقل از تسنیم ؛به دنبال شهادت گروهبان یکم […]

پس از شهادت یک نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی در منطقه «میلک» توسط مهاجمان ناشناس، برخی کاربران افغانستانی از درگیری نیروهای طالبان با مرزبانان ایران خبر داده‌اند و مدعی شده‌اند دو تن از نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی نیز توسط طالبان به اسارت درآمده‌اند.

به گزارش پی نوشت به نقل از تسنیم ؛به دنبال شهادت گروهبان یکم محمد صیادی از نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی در منطقه «میلک» که به دست مهاجمان ناشناس از آن سوی مرز رخ داده است، برخی کاربران افغانستانی در فضای مجازی از درگیری نیروهای مرزبانی ایران با نیروهای طالبان خبر داده‌اند.

 

این کاربران مدعی شده‌اند در پی این درگیری، دو تن از نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی نیز توسط طالبان به اسارت درآمده‌اند.

 

در همین ارتباط سرپرست فرمانداری شهرستان هیرمند گفت: در جریان درگیری مرزی در حوزه استحفاظی شهرستان هیرمند و شهادت شهید صیادی، اخباری در شبکه‌های اجتماعی افغانستان مبنی بر درگیری نیروهای طالبان با مرزبانی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده، اما ابعاد موضوع و هویت مهاجمان در دست بررسی است».

 

در حالی که به گفته مرزبانی جمهوری اسلامی، هویت نیروهای متعرض آن سوی مرز به سمت برجک یک مرزبانی در نقطه صفر مرزی شهرستان هیرمند و به وجود آمدن درگیری، مشخص نیست، علاقه وافر طیف خاصی از کاربران افغان به نشان دادن موضع متخاصم بین دو کشور، قابل تأمل است.

 

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1003

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.