1

گزارش تصویری حضور مدیران و کارکنان شهرداری اهواز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و خدمات رسانی به شرکت کنندکان در این مراسم

  • کد خبر : 3226
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
گزارش تصویری حضور مدیران و کارکنان شهرداری اهواز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و خدمات رسانی به شرکت کنندکان در این مراسم

همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مدیران و کارکنان شهرداری اهواز ، دوشادوش امت حزب‌الله و ولایت مدار در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت کرده و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر دادند. برپایه این گزارش پرسنل شهرداری اهواز همگام با ملت بزرگ ایران با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن […]

همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مدیران و کارکنان شهرداری اهواز ، دوشادوش امت حزب‌الله و ولایت مدار در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت کرده و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر دادند.

برپایه این گزارش پرسنل شهرداری اهواز همگام با ملت بزرگ ایران با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن به دعوت رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند و با آرمانهای امام راحل و شهدای عزیز تجدید میثاق کردند.

مجموعه مدیریت شهری شهرداری اهواز علاوه بر حضور در این رویداد ملی، خدمات دهی گسترده ای را به شهروندان حاضر در راهپیمایی ارائه کرد که از آن جمله می توان به خدمات رسانی سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز، سازمان آتش نشانی، سازمان خدمات موتوری، سازمان بسیج، مناطق هشتگانه شهرداری و سایر بخشها اشاره کرد

در این مراسم خدمات دهی ناوگان حمل و نقل درون‌شهری اهواز ، از ساعت ۸ صبح با ۱۳۰ دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف کلانشهر اهواز و مبادی خطوط اتوبوسرانی به سمت مبدأ و کانون راهپیمایی در ميدان بسیج (فلکه ساعت) و خیابان عارف آغاز گردید و تعداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت دربستی و رایگان، راهپیمایان را از مساجد، مراکز فرهنگی و پایگاه های مقاومت بسیج در محله های شهر به میدان بسیج جابجا کردند.

همچنین ناوگان سازمان اتوبوسرانی با تمام ظرفیت در مسیرهای رفت از ساعت ۸ صبح و در مسیرهای برگشت تا ساعت ۱۳/۳۰ و به صورت رایگان خدمات دهی کرد و در بلوار آیت الله بهبهانی یک پایانه موقت ایجاد گردید که پس از اتمام مراسم راهپیمایی و با راهنمای از من بپرس، سرویس دهی در مسیرهای بازگشت انجام شد.

در همین راستا سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز نیز با برافراشته کردن و به اهتزاز درآوردن پرچم ۳۰متری جمهوری اسلامی این ایام را گرامی داشتند.
همچنین سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز با آماده باش تمامی ایستگاهها جهت جلوگیری از بروز حوادث و پوشش ایمنی و استقرار ۵ خودرو به همراه ۱۵ نیروی آتش نشان ایمنی راهپیمایان را در مسیر تامین کرد.

سازمان بسیج شهرداری اهواز نیز با برپایی ایستگاههای صلواتی توزیع شربت و شیرینی مقدم راهپیمایان را گرامی داشتند.

سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز نیز با اصلاح هندسی و استقرار نیوجرسی نسبت به ایمن سازی مسیر راهپیمایان از لحاظ تردد خودروها اقدام کرد.

در مجموع این اقدامات به منظور تامین رفاه و امنیت راهپیمایان در گرامیداشت چهل و پنجمین فجر انقلاب توسط شهرداری اهواز و پاسداشت این جشن ملی و تکریم حضور شهروندان شریف اهوازی صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3226

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.