اخبار ویژه

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاینا پلاس در شهر شانگهای برگزار شد.  بیانیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به مناسب روز کار و کارگر و گرامیداشت هفته بسیج کارگری منتخب مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.  طرح واکسیناسیون کوچ عشایر در بخش سوسن فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است.

1

پیام مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت عید سعید فطر

  • کد خبر : 3600
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
پیام مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت عید سعید فطر

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون سه شنبه ۲۱ فروردین طی پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، پیام مهندس قباد ناصری به شرح زیر است. بسمه تعالی جوهر این عید(فطر) عبارت است از توجه به […]

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون سه شنبه ۲۱ فروردین طی پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، پیام مهندس قباد ناصری به شرح زیر است.

بسمه تعالی

جوهر این عید(فطر) عبارت است از توجه به معنویت، طلب مغفرت و درخواست رحمت پروردگار

مقام معظم رهبری

بهار معرفت افزایی و سیر در ملکوت رحمت ایزد متعال، ماه پاداش ها، قدر و مقدر شدن سرنوشت ها در آستانه سرآمدن است و چشم انتظاریم عید بازگشت به فطرت را با آرزوی زدوده شدن زنگار معصیت های خواسته و ناخواسته به لطف حضرت دوست و پشتوانه یک ماه روزه داری خالصانه  در نهان و عیان. در آن روز بزرگ به نماز عشق خواهیم ایستاد و در قنوتش تضرع وصال سرخواهیم داد و تنها از وجود مقدسش، فرج موعود را طلب خواهیم کرد.

کارکنان صنعت نفت، استوار و ثابت قدم با دل و زبانی روزه دار، این ماه مبارک را با عطش قرب الهی و خدمت به هموطنان و کشور اسلامی مان سپری کردند و همچون همیشه، کلیه اهداف تولیدی را تحقق بخشیدند؛ این دستاورد همان پاداشی است که برای صبرو بردباری در مقابل دشواری ها وعده داده شده است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات یکایک عزیزان، فرارسیدن عید سعید فطر، بزرگترین عید جهان اسلام و مسلمانان را به خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه احدیت سلامت و شادکامی را برای ملت شریف ایران و عزت و اقتدار روز افزون در کلیه عرصه ها  را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی  مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.