5

پلیس فتا شهرستان ایذه به شایعه‌سازان در فضای مجازی هشدار داد

  • کد خبر : 973
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
پلیس فتا شهرستان ایذه به شایعه‌سازان در فضای مجازی هشدار داد

رئیس پلیس فتا شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار هوای بانا متاسفانه درپی درگیری که روز گذشته در دامنه کوه سفید منجر به زخمی شدن دو نفر شد، افرادی سودجو با انتشار اخباری خلاف واقع در فضای مجازی شهرستان سعی در اخلال نظم منطقه و تشویش اذهان عمومی را دارند. وی ضمن هشدار به شایعه […]

رئیس پلیس فتا شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار هوای بانا متاسفانه درپی درگیری که روز گذشته در دامنه کوه سفید منجر به زخمی شدن دو نفر شد، افرادی سودجو با انتشار اخباری خلاف واقع در فضای مجازی شهرستان سعی در اخلال نظم منطقه و تشویش اذهان عمومی را دارند.

وی ضمن هشدار به شایعه سازان و منتشرکنندگان این گونه اخبار کذب، اعلام کرد: فعالیت‌های فضای مجازی شهرستان توسط نیروهای پلیس فتا به دقت رصد می‌شود و قطعا با عوامل و منتشرکنندگان این شایعات برخورد خواهد شد.

آقایی عنوان کرد: هیچ فردی در درگیری روز گذشته کشته نشد، تنها دو نفر مصدوم شدند که پس از معالجه وضعیت آنها مساعد اعلام شده است.

رئیس پلیس فتا شهرستان ایذه در پایان از مردم خواست که اخبار موثق را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند و به هیچ وجه مطالب بدون‌منبع و نامعتبر را منتشر نکنند.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.