3
شرکت فولاداکسین خوزستان پس از ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.

پس از ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.

  • کد خبر : 1295
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
پس از ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.

شرکت فولاداکسین خوزستان پس از ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت. دکتر احمد صادقیان، مدیرعامل شرکت فولاداکسین خوزستان با اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه دانش‌بنیان شدن شرکت و محصولات آن، امتیازات و مزایای بسیاری در راستای گسترش تولید محصولاتی با ارزش‌افزوده بالا و نیز توسعه محصولات […]

شرکت فولاداکسین خوزستان پس از ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.

دکتر احمد صادقیان، مدیرعامل شرکت فولاداکسین خوزستان با اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه دانش‌بنیان شدن شرکت و محصولات آن، امتیازات و مزایای بسیاری در راستای گسترش تولید محصولاتی با ارزش‌افزوده بالا و نیز توسعه محصولات و خدمات شرکت را در پی خواهد داشت، گفت: این شرکت در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سال “تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” نامیده شده، تمام سعی خود را کرده که این شعار سال را محقق سازد.

وی تصریح کرد: شرکت فولاداکسین از لحاظ فنی، مالی و سیستمی توانسته است، پارامترهای مورد نظر و آیین‌نامه‌های ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان را پشت‌سر بگذارد و نهایتا در فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گیرد.

شایان ذکر است، شرکت‌های دانش بنیان، موسسات خصوصی یا تعاونی هستند که به‌منظور افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش‌افزوده بالاتر تشکیل می‌شوند.

صادقیان در پایان ضمن تبریک این مهم به خانواده بزرگ شرکت فولاداکسین خوزستان، اظهار امیدواری کرد که این رویداد گام مهمی در جهت پیشرفت و کسب موفقیت‌های بیشتر باشد.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.