اخبار ویژه

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاینا پلاس در شهر شانگهای برگزار شد.  بیانیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به مناسب روز کار و کارگر و گرامیداشت هفته بسیج کارگری منتخب مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.  طرح واکسیناسیون کوچ عشایر در بخش سوسن فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است.

10

همایش کوهپیمایی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی در چهارمین روز از ایام دهه فجر در شهرستان ایذه برگزار شد

  • کد خبر : 1239
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
همایش کوهپیمایی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی در چهارمین روز از ایام دهه فجر در شهرستان ایذه برگزار شد

همایش کوهپیمایی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی در چهارمین روز از ایام دهه فجر با شرکت همنوردان و دوست‌داران طبیعت و باشگاه های کوهنوردی چویل ،دلیران، یاران و عموم علاقه‌مندان به ورزش مفرح کوهپیمایی ازسه راهی اشکفت سلمان ایذه تاچشمه الهک برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری هوای […]

همایش کوهپیمایی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی در چهارمین روز از ایام دهه فجر با شرکت همنوردان و دوست‌داران طبیعت و باشگاه های کوهنوردی چویل ،دلیران، یاران و عموم علاقه‌مندان به ورزش مفرح کوهپیمایی ازسه راهی اشکفت سلمان ایذه تاچشمه الهک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هوای بانا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری هوای بانااظهار داشت: این برنامه ورزشی که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد از ساعت ۲بعدازظهر روزشنبه (ولادت حضرت علی ابیطالب) آغاز شد که با استقبال خوب و قابل توجه دوستداران به ورزش همراه بود.

هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش وجوانان ایذه گفت: ورزش کوهنوردی، از ورزش‌های مفرح و شادی است که علاوه بر فراهم کردن اوقاتی با نشاط برای افراد و خانواده‌ها، در پرورش روح و جسم انسان نیز نقش به سزایی دارد و شهرستان ایذه نیز با برخورداری از ظرفیت‌های ویژه و وجود ارتفاعات، می‌تواند در این حوزه پیشگام باشد.

سپس سرهنگ میرنام فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ایذه تصریح کرد: ورزش علاوه بر این که موجب آمادگی جسمی و سلامتی انسان می‌شود، در رشد و تعالی روح انسان نقش به سزایی دارد از این رو مسئولان موظفند تا شرایطی را فراهم کنند تا ضمن فراهم شدن شرایط انجام ورزش همگانی، افراد مستعد شناسایی و در زمینه توسعه ورزش قهرمانی نیز پیشگام باشند.

سرهنگ میرنام همچنین یاد آوری کرد: در پایان این برنامه مفرح ورزشی از بین شرکت کنندگان به قید قرعه تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.
این پایگاه خبری وظیفه خودمیداند که ازآقای امیررضا خدابخشی دربرگزاری این همایش زحمات زیادی کشیدندتقدیروتشکر به عمل بیاورد
چشمه الهک منطقه گردشگری وسیاحتی در سه کیلومتری شهرستان ایذه میباشد

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.