5

نعقاد قرارداد فولاد اکسین خوزستان و شرکت مهندسی و توسعه گاز/انعقاد بزرگترین قرارداد نمایشگاه بیست و هفتم با ارزش مالی ۵۰۰ میلیون دلار

  • کد خبر : 1880
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
نعقاد قرارداد فولاد اکسین خوزستان و شرکت مهندسی و توسعه گاز/انعقاد بزرگترین قرارداد نمایشگاه بیست و هفتم با ارزش مالی ۵۰۰ میلیون دلار

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، قرارداد خرید انحصاری ۵۰۰ هزار تن ورق فولادی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از شرکت فولاد اکسین خوزستان منعقد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان: قرارداد خرید انحصاری […]

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، قرارداد خرید انحصاری ۵۰۰ هزار تن ورق فولادی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از شرکت فولاد اکسین خوزستان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان: قرارداد خرید انحصاری ۵۰۰ هزار تن ورق فولادی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر زمانپور مدیر عامل هلدینگ صبا انرژی، مهندس محمدی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان و دکتر نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران امضا شد.

علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین امروز (پنجشنبه، ۲۸ اردیبهشت‌ماه) در این آیین در حاشیه بیست‌ و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: ورق‌های خریداری‌ شده تحت استاندارد API بوده و اسلب آن توسط شرکت فولاد مبارکه تولید می‌شود.

وی افزود: با نیروی متخصص بومی و تکنولوژی داخلی توانستیم به این سطح از تولید برسیم و با اتخاذ طرح های توسعه ای که از قبل در نظر گرفته شده بود، امیدواریم نیاز های نفت و گاز کشور را در تامین لوله های آلیاژی و API مرتفع کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین تصریح کرد: این قرارداد یک خرید انحصاری است، زیرا تنها سازنده اسلب آن در کشور شرکت فولاد مبارکه و تنها سازنده ورق آن شرکت فولاد اکسن خوزستان است. مبلغ این قرارداد از نظر مالی ۵۰۰ میلیون دلار در ازای تأمین ۵۰۰ هزارتن ورق فولادی است و این ورق‌ها طی ۱۸ ماه به شرکت مهندسی و توسعه گاز تحویل داده خواهد شد.

علی محمدی در ارتباط با شروع فصل تابستان و کمبود برق صنایع خاطر نشان کرد مذاکراتی فی مابین فولاد اکسین و شرکت ملی گاز ایران با وزارت نیرو صورت گرفته و با توجه به ملی بودن این پروژه عظیم و در اولویت قرار داشتن این قرارداد در برنامه های وزارت نیرو، قطعی برقی صورت نگیرد تا تعهدات این پروژه در موعد مقرر انجام شود.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.