اخبار ویژه

دکتر ناصری در حاشیه مجمع عمومی هفت‌تپه خبر داد: هفت‌تپه در آستانه انتقال مالکیت کامل به توسعه نیشکر مشکلات بانوان شاغل در پتروشیمی های بندرماهشهر پیگیری شد. خبر خوش برای ایذه ای ها سر انجام آنش نشانی ایذه به بالا بر مجهز شد سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون ؛تعمیرات اساسی پتروشیمی مارون آغاز شد در مراسم روز کارگر، بر رفاه و معیشت کارگران نیشکر تاکید شد؛ حال خوب کارگران نیشکر، حال خوب تولید روز معلم گرامی باد چه پروای سخن گفتن بود مشتاق خدمت را”سارا کوراوند معاون فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون مطرح کرد ؛ کاهش هزینه تولید و افزایش کیفیت محصولات ثمره همکاری پتروشیمی مارون با دانش بنیان ها پتروشیمی مارون همچنان در صدر یکه تازی می کند تلاش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای رفع آبگرفتگی‌ها در اهواز معاون استاندار خوزستان از توسعه نیشکر در کمک به کشاورزان منطقه قدردانی کرد؛ نیشکر، یار همیشگی مردم خوزستان

2

معاون وزیر نفت چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت پُلی برای ارتقای تکنولوژی صنعت نفت است

  • کد خبر : 3035
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
معاون وزیر نفت چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت پُلی برای ارتقای تکنولوژی صنعت نفت است
به گزارش رسانه هوای بانا به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیزمعاون وزیر نفت گفت: چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، پُلی برای ارتقای تکنولوژی و مجرایی برای دسترسی به آخرین دستاوردهای صنعت نفت و پتروشیمی به شمار می آید.

در گفت و گو با معاون وزیر نفت مطرح شد؛
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت پُلی برای ارتقای تکنولوژی صنعت نفت است

معاون وزیر نفت گفت: چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، پُلی برای ارتقای تکنولوژی و مجرایی برای دسترسی به آخرین دستاوردهای صنعت نفت و پتروشیمی به شمار می آید.

مرتضی شاهمیرزایی، در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با ابراز خرسندی از برگزاری موفق این نمایشگاه،  مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، به عنوان یک فرصت مناسب برای نمایش و فروش کالا و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت، در جهت هدف گذاری بلندمدت شرکت ملی صنایع پتروشیمی در زمینه تامین داخلی کالا و تجهیزات به شمار می آید.

وی بومی‌سازی کامل صنعت نفت و پتروشیمی را نیازمند توانایی ساخت کامل کالا و تجهیزات فنی در داخل کشور عنوان و تصریح کرد: برگزاری برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنعت نفت، به ما کمک می‌کند تا با شرکت‌های خارجی رقابت کنیم و به سمت بومی‌سازی پیش برویم.
شاهمیرزایی گفت: در این نمایشگاه، حضور شرکت‌های داخلی بسیار  تحسین برانگیز بود و علاوه بر آن، بازدیدکنندگان خارجی نیز حاضر بودند.
به گفته ی وی، این نمایشگاه می‌تواند به عنوان یک مکان مناسب جهت معرفی و فروش کالا و تجهیزات به بازارهای خارجی عمل کند. همچنین، برای دانشگاه‌ها، پژوهشگران و صنعتگران، این نمایشگاه فرصتی مناسب است تا به آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های داخلی در زمینه صنعت پتروشیمی نزدیک شوند.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.