اخبار ویژه

بازدید علمی دانشجویان دانشگاه شهید چمران از پتروشیمی امیرکبیر ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛ جنگ مدرن، ابزار مدرن می طلبد/ سجاد خراسانی به نام پتروشیمی امیرکبیر به کام نوید زرشیمی/ سودآوری پتروشیمی امیرکبیر در مدار صعودی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج کارگری و روز جهانی کار و کارگر ، از خانواده معزز شاهد شاغل در پتروشیمی مارون تقدیر شد. تقدیر فرمانده سپاه خوزستان ازسجادخراسانی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین گزارش تصویری از حضور پررنگ پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه نفت گازپتروشیمی و پالایش نمایی از دستاوردها و توافقات پرونده بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران سبک مدیریت به شیوه ای آقای خاص صنعت پتروشیمی، امرایی با وجود اورهال سنگین هم رکورد شکنی کرد پتروشیمی امیرکبیر برگ زرینی بر عرصه پتروشیمی ها حضور پتروشیمی در نمایشگاه نفت گاز راه‌حلی برای امنیت غذایی و ایجاد اشتغال محلّی/۷ هزار هکتار مزارع آیشی نیشکر زیر کشت محصولات غیرنیشکری

3

مشکلات بانوان شاغل در پتروشیمی های بندرماهشهر پیگیری شد.

  • کد خبر : 3701
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
مشکلات بانوان شاغل در پتروشیمی های بندرماهشهر پیگیری شد.

مشکلات بانوان شاغل در پتروشیمی های بندرماهشهر پیگیری شد. سروان مقدم ، فرمانده حوزه بسیج کارگری بندرماهشهر گفت : به درخواست معاونت خواهران این حوزه جلسه ای با حضور مشاور اموربانوان و خانواده وزارت نفت با هدف پیگیری درخواست ها و مشکلات بانوان شاغل در پتروشیمی های بندرماهشهر برگزار شد. وی افزود : خواهر بهرامی […]

مشکلات بانوان شاغل در پتروشیمی های بندرماهشهر پیگیری شد.

سروان مقدم ، فرمانده حوزه بسیج کارگری بندرماهشهر گفت : به درخواست معاونت خواهران این حوزه جلسه ای با حضور مشاور اموربانوان و خانواده وزارت نفت با هدف پیگیری درخواست ها و مشکلات بانوان شاغل در پتروشیمی های بندرماهشهر برگزار شد.

وی افزود : خواهر بهرامی معاونت خواهران این حوزه نشست های متعددی را با خانم های شاغل در مجتمع های پتروشیمی داشتند و درخواست ها و دغدغه ها را جمع آوری و در این دیدار مطرح شد.

مقدم ادامه داد : سرکار خانم دکتر مقدسی مشاور وزیر نفت و هیات همراه به دعوت این حوزه در بندرماهشهر حضور پیدا کرده و در خصوص مسایل شغلی بانوان شاغل مباحثی مطرح شد.

 

فرمانده حوزه کارگری بندرماهشهر ادامه داد: جلسه با مشاور وزیر نفت و بیان مشکلات بانوان شاغل صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر جلسه ای پربار و امید آفرین بود و سرکارخانم دکتر مقدسی نیز اذعان داشتند که با تمام توان برای رفع این مشکلات تلاش خواهند کرد.

خانم دکتر مقدسی بعد از این نشست در بین بانوان شاغل حضور پیدا کرده و از نزدیک شنوای خواسته ها و دغدغه های این قشر از جامعه بود.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3701

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.