10

ظهر امروز آیین افتتاح خانه های بهداشت مراکز خدمات جامع سلامت روستایی مرکز بهداشت برگزار گردید.

  • کد خبر : 1268
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

به گزارش پایگاه خبری هوای بانا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه ظهر امروز آیین افتتاح خانه های بهداشت مراکز خدمات جامع سلامت روستایی مرکز بهداشت برگزار گردید. در این مراسم که با حضور نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای ایذه،باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی،فرماندار محترم شهرستان ایذه،فرمانده محترم […]

به گزارش پایگاه خبری هوای بانا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه ظهر امروز آیین افتتاح خانه های بهداشت مراکز خدمات جامع سلامت روستایی مرکز بهداشت برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای ایذه،باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی،فرماندار محترم شهرستان ایذه،فرمانده محترم سپاه ناحیه ایذه و روسای ادارات دولتی همراه بود در ابتدا خانه بهداشت جازستان و سپس خانه بهداشت گلستان افتتاح گردید.

عبدالله ایزد پناه نماینده مجلس در سخنانی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تقدیر و تشکر از تلاشهای مدیران و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به منظور تلاشها و پیگیری‌های انجام شده در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم،افزودند تشریح و توضیح خدمات انجام شده دولت برای مردم باعث افزایش اعتماد و امیدواری مردم و جامعه خواهد شد.

مهندس نبوتی فرماندار محترم شهرستان ایذه نیز با سخنانی کوتاه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی،با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای توزیع عدالت و محرومیت زدایی از چهره کشور بوده است اقدامات انجام شده در حوزه سلامت را مثبت ارزیابی کرده و از تلاشها و پیگیری های نماینده مردم در مجلس،مساعدتها و حمایتهای ریاست محترم دانشگاه و همچنین از زحمات مدیران شبکه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر نمودند.

دکتر مرادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز با بیان اینکه در شش ماه گذشته پنج خانه بهداشت در نقاط مختلف روستایی شهرستان ایذه از محل اعتبارات وزارت نفت افتتاح و به بهره برداری رسیده است ،افزود دسترسی آسان و سریع به خدمات بهداشتی و درمانی حق آحاد مردم است و تمام تلاش مجموعه بهداشت و درمان شهرستان ایذه در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم و همشهریان عزیز می باشد.

در پایان نیز مهندس نوروزی منش رییس مرکز بهداشت ایذه نیز با توضیحاتی مختصر در مورد پروژه‌ها، اظهار امیدواری کرد که بتوانند با تلاش و همت مضاعف در دورترین نقاط روستایی هم مشکلات بهداشتی را به حداقل برسانند و همه ساکنان روستاها بتوانند به خدمات بهداشتی دسترسی داشته باشند.

گفتنی است سه خانه بهداشت گلستان،جازستان و شوار هر کدام با مبلغی بالغ بر ۶۷۰میلیون تومان و از محل اعتبارات وزارت نفت افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

 

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1268

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.