اخبار ویژه

کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است. عملیات آسفالت جاده ای دهستان مرغا شهرستان ایذه مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی خوزستان برگزار شد معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان خبر داد: افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با مدیریت علمی معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان از افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با اجرای استانداردهای نوین آبیاری خبر داد. مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب: آسایش كاركنان خط قرمز ماست/افق ۱۴۰۳ مناطق نفت خیز جنوب هدفگذاری شد بازدید مدیر عامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مهمانسرای شماره ٢ خرم كوشك پیام مدیر عامل پتروشیمی مارون به مناسبت عید سعید فطر پیام مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت عید سعید فطر

4

رو به فردا در مدار شرکت فولاد اکسین خوزستان

  • کد خبر : 3480
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
رو به فردا در مدار شرکت فولاد اکسین خوزستان

رو به فردا در مدار شرکت فولاد اکسین خوزستان   سال نو و نوروز طبیعت بر خانواده بزرگ شرکت فولاد اکسین خوزستان،قهرمانان خط مقدم جنگ اقتصادی و خودکفایی کشور مبارک باد.   در جهان شهر صنعت و حماسه،خوزستان،در میان خروش کارون و غرور نخل ها،نامی بلند آوازه تر از نام های دیگر به گوش مردان […]

رو به فردا در مدار شرکت فولاد اکسین خوزستان

 

سال نو و نوروز طبیعت بر خانواده بزرگ شرکت فولاد اکسین خوزستان،قهرمانان خط مقدم جنگ اقتصادی و خودکفایی کشور مبارک باد.

 

در جهان شهر صنعت و حماسه،خوزستان،در میان خروش کارون و غرور نخل ها،نامی بلند آوازه تر از نام های دیگر به گوش مردان تولید وصنعت ایران می رسد؛ فولاد اکسین خوزستان.

 

📝نامی افتخار آفرین در گستره پولاد نوردان و صنعتگران جنوب،دل اقتصاد و تجارت را به خود گرم کرده است.جان برکفان راه تولید، در سایه مدیریت جهادی و انقلابی،کار کردند کارستان تا قله های افتخار را فتح کردند.

 

📝چنین مردان مردی با همتی جانانه و با رکورد کمترین توقف ها در مدار تولید در سال گذشته توانسنتد،از صنعت کشور محافظت می کنند.

 

📝بیش از ۱۵۰۰ قلب تپنده پرامید در بدترین شرایط اقتصادی و تحریم های همه جانبه،با دانش متخصصان جوان ایرانی و بومی،راه تحول و نوگرایی در بومی سازی قطعات را در پیش گرفتند و چراغ خودکفایی و خودباوری را روشن کردند.

 

📝در سال ۱۴۰۲ بر بلندای صادرات ایران،خورشیدی طلوع کرد تا راه صبح امید را در کوره راه های نا امیدی روشن تر از همیشه کند.

با رشد ۴۵ درصدی صادرات،همگان بر عظمت و توانمندی در فولاد اکسین خوزستان و جنوب ایران مهر تایید زدند و عنوان ملی صادر کننده برتر کشور لایق فولاد اکسین شد.

 

📝افتخار آفرینی اکسینی ها در سال ۱۴۰۲،در تاریخ این مجموعه بزرگ صنعتی و تولید وصادرات کشور ثبت و ضبط شد تا راه روشن فردا پر امید بماند.

 

📝جهاد گران فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری به نام (جهش تولید با مشارکت مردم) نامگذاری شده است،با داشتن سرمایه های وزین انسانی جوانان،متعهد و متخصص در بخش های کارگری،فنی و اداری در خط مقدم جهش تولید خواهند ایستاد تا در نبرد با دشمنان و بدخواهان این خاک مقدس با گام برداشتن در مسیر رونق تولید و امید آفرینی برای ساختن ایرانی قوی و آباد و سربلند مصمم تر از همیشه حرکت کنند.

 

📝روابط عمومی شرکت امیدآفرین فولاد اکسین خوزستان

 

🔺oxinsteel

 

#سال_نو_مبارک

#سال_جهش_تولید_با_مشارکت_مردم

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3480

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.