اخبار ویژه

حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است. عملیات آسفالت جاده ای دهستان مرغا شهرستان ایذه مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی خوزستان برگزار شد معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان خبر داد: افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با مدیریت علمی معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان از افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با اجرای استانداردهای نوین آبیاری خبر داد. مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب: آسایش كاركنان خط قرمز ماست/افق ۱۴۰۳ مناطق نفت خیز جنوب هدفگذاری شد بازدید مدیر عامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مهمانسرای شماره ٢ خرم كوشك

3

رونمایی از مجهزترین خودروی آتش‌نشانی ایران در پتروشیمی امیرکبیر

  • کد خبر : 3437
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
رونمایی از مجهزترین خودروی آتش‌نشانی ایران در پتروشیمی امیرکبیر

رییس آتش نشانی پتروشیمی امیرکبیر، از تجهیز ایستگاه آتش نشانی مجتمع امیرکبیر به یکی از کاملترین و قویترین خودروهای اطفای حریق در جهان خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، مهندس علی محمد زارع با اعلام این خبر گفت: پتروشیمی امیرکبیر بر حسب وجود کارخانه، تعداد کارکنان، مواد ورودی و […]

رییس آتش نشانی پتروشیمی امیرکبیر، از تجهیز ایستگاه آتش نشانی مجتمع امیرکبیر به یکی از کاملترین و قویترین خودروهای اطفای حریق در جهان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، مهندس علی محمد زارع با اعلام این خبر گفت: پتروشیمی امیرکبیر بر حسب وجود کارخانه، تعداد کارکنان، مواد ورودی و خروجی و همچنین وسعت کارخانه، در طبقه بندی ایستگاههای آتش نشانی در کلاس B قرار دارد و یکی از الزامات این رده، داشتن ۵ خودرو می باشد که از این تعداد، سه خودرو باید به صورت چند منظوره تهیه گردند.
 
زارع با بیان اینکه خودروی خریداری شده، جزو به روزترین خودروهای آتش نشانی دنیاست افزود: مراحل اولیه ساخت این خودرو در شرکت ولوو سوئد انجام شده و پس از ساخت استراکچر اصلی، نصب قطعات تخصصی، پمپ ها، مخازن و سایر تجهیرات در کارخانه روزنباور اتریش انجام و در همان کشور مونتاژ شده است. 
 
وی با اشاره به تجهیزات مدرن این خودرو من جمله پمپ آب روزنباور N8 با دبی ۸ هزار لیتر بر دقیقه گفت: از امکانات قابل توجه این خودرو میتوان به مخزن ۴۰۰۰ لیتری آب و همچنین مخزن ۶۰۰۰ لیتری فوم آماده اشاره کرد که توان مقابله با حریق های بزرگ را دارا می باشد. 
 
مهندس زارع با تاکید بر گارانتی دوساله بین المللی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش آن افزود: این خودروی اتریشی، قادر است با بهره گیری از ظرفیت مناسب، ۶ نفر را همزمان در کابین خود جای دهد که این موضوع برای چک کردن همزمان نقشه اطفای حریق توسط تیم اعزامی، امری حیاتی محسوب می گردد. 
 
رییس آتش نشانی امیر کبیر خاطرنشان کرد: سیستم اختلاط فوم  از نوع FIX MIX 2.0 این خودرو ساخت شرکت روزنباور اتریش است که قابلیت تنظیم اتوماتیک ۳٪ و ۶٪ را دارد و همچنین مانیتور RM80 نیز با ایجاد توان پاشش ۱۰ هزار لیتر بر دقیقه در فشار ۱۰ بار، یکی از بهترین موارد در نوع خود است. 
 
وی در پایان گفت: توان پرتاب آب ۱۱۰ متری توسط این خودرو از مزیت های مهمی است که در حوادث احتمالی می تواند عامل تاثیرگذاری در پیشگیری از خطرات و جلوگیری از خسارت های جانی و مالی در این مجتمع و سایر شرکت های واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گردد.
لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.