3

حضور مسئولین استانی انجام شد افتتاح کارخانه تولید خوراک آبزیان فرا تغذیه در اهواز

  • کد خبر : 2619
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
حضور مسئولین استانی انجام شد  افتتاح کارخانه تولید خوراک آبزیان فرا تغذیه در اهواز

با حضور مسئولین استانی انجام شد   افتتاح کارخانه تولید خوراک آبزیان فرا تغذیه در اهواز   به گزارش خبرنگارهوای بانا اولین کارخانه تخصصی تولید خوراک آبزیان در خوزستان توسط شرکت احسان پویش پاسارگاد در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز با حضور مسئولین استانی به بهره برداری رسید.   دکتر ماهان فریزندی مدیرعامل فراتغذیه اظهار […]

با حضور مسئولین استانی انجام شد

 

افتتاح کارخانه تولید خوراک آبزیان فرا تغذیه در اهواز

 

به گزارش خبرنگارهوای بانا اولین کارخانه تخصصی تولید خوراک آبزیان در خوزستان توسط شرکت احسان پویش پاسارگاد در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز با حضور مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

 

دکتر ماهان فریزندی مدیرعامل فراتغذیه اظهار کرد : کارخانه تولید خوراک آبزیان فراتغذیه با سرمایه شخصی احداث شد و تا کنون برای به احداث فاز یک حدود ۱۷ میلیاردتومان سرمایه گذاری شده است، اساس کار فرا تغذیه توسعه مداوم و حفظ سطح رضایتمندی پرورش دهندگان می‌باشد. این گروه ضمن پیگیری اثر بخشی محصولات در مزارع پرورش ماهی پاسخگویی و راهنمایی لازم را به مشتریان می‌ نماید.

وی افزود: اولین کارخانه فراتغذیه سال ۹۸ در شهرکرد احداث شد و محصولات را به بازار و به ویژه خوزستان ارسال می‌کند اما با توجه به نیازی که در استان مشاهده کردیم احداث کارخانه‌ تولید خوراک آبزیان فراتغذیه در خوزستان را کلید زده و امروز شاهد افتتاح فاز اول آن بودیم، بیش از ۸۰ درصد دستگاه‌های موجود در کاراخانه را ساخته تیم فنی شرکت می‌باشد و ۲۰ درصد نیز از تولید کننده داخلی خریداری شده است.

 

مدیرعامل شرکت احسان پویش پاسارگاد نزدیکی به بندر امام خمینی(ره) برای خرید مواد اولیه را یکی از مزیت‌های احداث کارخانه فراتغذیه در اهواز بیان کرد و ادامه داد: محصول تخصصی ما خوراک آبزیان ویژه ماهی کپور، خاویار و پرورش ماهی در قفسی است، بازار فروش ما مزارع گرمابی استان خوزستان است، محصولات ما ویژگی های منحصر به فردی دارند اما ویژگی اصلی آن‌ها قوام دار کردن گوشت ماهی کپور است و تا چند روز ماهی تازه می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه در حال طی کردن ثبت شرکت به عنوان شرکت دانش بنیان هستیم اضافه کرد: واگذاری زمین به صورت اقساطی توسط شرکت‌ شهرک‌های صنعتی کمک بزرگی در جهت ساخت کارخانه فراتغذیه بود علاوه بر آن پست بانک ایران برای خرید مواد اولیه همکاری لازم را با داشته، سایر ارگان‌ها نیز با توجه به اینکه تولید کننده هستیم شرکت ما را در اولویت قرار داده اند.

 

دکتر ماهان با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد تولید کننده نمونه باشیم، تصریح کرد: با احداث این کارخانه در مجموع از لحاظ هزینه ۶ درصد به سود مصرف کننده خواهد بود،. در فاز اول کارخانه تولید خوراک آبزیان فرا تغذیه ۴ تن در ساعت تولید خواهیم کرد در تلاش هستیم در سال اینده تولید خوراک میگو را نیز در دستور کار خود قرار دهیم.

 

ایجاد زیرساخت‌های مناسب و رعایت اصول فنی در احداث کارخانه

 

سید مرتضی قریشی اظهار کرد: در شهرستان اهواز پیش از این ۴ شرکت تولید کنند خوراک دام و طیور وجود داشت اما امروز شاهد افتتاح تنها شرکت تخصصی تولید خوراک آبزیان در شهرستان بودیم.

 

وی افزود: دامپزشکی اهواز در حد توان خود از هر شخصی که قصد فعالیت در عرصه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان دارد حمایت می‌کند، امیدوارم شرکت فراتغذیه بتواند خدمات ارزنده ای به پرورش دهندگان آبزیان ارائه دهد.

 

رئیس اداره دامپزشکی اهواز ادامه داد: این شرکت در مسیر افتتاح مشاوره‌های فنی لازم را دریافت کرده و توانست زیرساخت‌های مناسبی را ایجاد کند و تا حدودی زیادی اصول فنی را رعایت کرده است

تلاش برای بهبود کیفیت با انجام مطالعات علمی

 

در ادامه پارسافر اظهار کرد: با تلاش دکتر ماهان شرکت تولید خوراک آبزیان امروز افتتاح شد، استان خوزستان یکی از استان‌هایی است که ظرفیت بالایی در تولید انواع ماهی و میگو دارد به همین خاطر برای تغذیه آبزیان احداث کارخانه تولید کننده خوراک آبزیان در اهواز ضرورت داشت.

 

وی افزود: در حال حاضر فاز اول کارخانه فراتغذیه افتتاح شده و در ماه‌های آینده فازهای بعدی نیز به بهره برداری می‌رسد.

 

این کارشناس امور اقتصادی و بانکی توضیح داد: با توجه به اینکه فراتغذیه با بیش از ۵ سال سابقه خوش نام بوده و مقدمات دانش بنیان را طی نموده است و در جهت افزایش کیفیت خوراک آبزیان از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بهره می برد امیدوارم این مهم را محقق نماید.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2619

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.