اخبار ویژه

فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است. عملیات آسفالت جاده ای دهستان مرغا شهرستان ایذه مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی خوزستان برگزار شد معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان خبر داد: افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با مدیریت علمی معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان از افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با اجرای استانداردهای نوین آبیاری خبر داد. مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب: آسایش كاركنان خط قرمز ماست/افق ۱۴۰۳ مناطق نفت خیز جنوب هدفگذاری شد

6

جایزه برتر WPCEA سال ۲۰۲۳ در حوزه مسئولیت های اجتماعی با ابتکارات دکتر امین امرایی به شرکت پتروشیمی مارون رسید .

  • کد خبر : 2588
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
جایزه برتر WPCEA سال ۲۰۲۳ در حوزه مسئولیت های اجتماعی با ابتکارات دکتر امین امرایی به شرکت پتروشیمی مارون رسید .
به گزارش پایگاه خبری هوای بانا و به نقل از آوردگاه معتبر WPC جایزه برتر WPCEA سال ۲۰۲۳ در حوزه مسئولیت های اجتماعی با ابتکارات دکتر امین امرایی به شرکت پتروشیمی مارون رسید . این رویداد بین المللی با حضور نمایندگان تمامی شرکت های بزرگ و غول های نفتی و تکنولوژیکی دنیا برگزار می شود

این رویداد بین المللی با حضور نمایندگان تمامی شرکت های بزرگ و غول های نفتی و تکنولوژیکی دنیا برگزار می شود و علاوه بر بازدید از نمایشگاه تخصصی، پنل های متعددی را در سطح روسای جمهور، وزرای نفت و انرژی، مدیران عامل شرکت های بزرگ و نمایندگان صنعت نفت کشورها ارائه می کند که در آن فرصت بی سابقه ای برای کسب اطلاعات، آشنایی با تکنولوژی های نوین، و به اشتراک گذاری تجربه برای سایر شرکت کنندگان فراهم می باشد.

بنابراین گزارش، آوردگاه معتبر WPC  که با هدف شناسایی و معرفی شرکت های فعال با عالی ترین درجه و سطح استاندارد شکل گرفته است، برجسته ترین پروژه ها و نوآوری های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در سه محور توسعه تکنولوژی، مسئولیت اجتماعی و تعالی جوانان، در قالب جایزه تعالی به رقابت می پردازند.

بر این اساس شرکت پتروشیمی مارون  با مدیریت دکتر امین امرایی توانست با درخشش در میان کشورهای مختلف جهان، و متقاعد ساختن داوران برجسته بین المللی، افتخاری بی سابقه را رقم زده و به عنوان برترین شرکت جهان قرار گیرد.

گفتنی است شرکت پتروشیمی مارون، با دریافت این عنوان ارزشمند بین المللی توانست بار دیگر نام خود را در عرصه جهانی و در سطح بهترین ها مطرح نماید.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2588

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.