اخبار ویژه

بیانیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به مناسب روز کار و کارگر و گرامیداشت هفته بسیج کارگری منتخب مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.  طرح واکسیناسیون کوچ عشایر در بخش سوسن فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است. عملیات آسفالت جاده ای دهستان مرغا شهرستان ایذه

5

توضیحات روابط عمومی فرمانداری اهواز در خصوص درگیری به علت اختلافات ملکی در روستای مکسر بخش اسماعیلیه

  • کد خبر : 978
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
توضیحات روابط عمومی فرمانداری اهواز در خصوص درگیری به علت اختلافات ملکی در روستای مکسر بخش اسماعیلیه

روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز روز سه شنبه در خصوص درگیری ۲ طایفه در روستای مکسر بخش اسماعیلیه اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری هوای بانا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، در این اطلاعیه آمده است: روز یکشنبه پنجم دیماه، ۲ طایفه در روستای مکسر بخش اسماعیلیه اهواز به علت اختلافات […]

روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز روز سه شنبه در خصوص درگیری ۲ طایفه در روستای مکسر بخش اسماعیلیه اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری هوای بانا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، در این اطلاعیه آمده است: روز یکشنبه پنجم دیماه، ۲ طایفه در روستای مکسر بخش اسماعیلیه اهواز به علت اختلافات ملکی با هم درگیر شدند، که منجر به قتل ۲ نفر و مجروح شدن سه نفر شد.

پرونده این درگیری و برخورد با عاملان از طریق مبادی قانونی در حال پیگیری و رسیدگی است و با عاملان و مجرمان این درگیری برخورد قانونی می شود.

امنیت در روستای مکسر و مسیر ارتباطی در این بخش برقرار بوده، وضعیت عادی است و شایعات منتشر شده در خصوص این درگیری کذب هستند.

شایعات منتشر شده در خصوص درگیری مردم با ماموران صحت ندارد و کذب بوده و با افرادی که به نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و شایعه پراکنی در این خصوص اقدام کنند، برخورد قانونی می شود.

*(روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز)*

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.