اخبار ویژه

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاینا پلاس در شهر شانگهای برگزار شد.  بیانیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به مناسب روز کار و کارگر و گرامیداشت هفته بسیج کارگری منتخب مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.  طرح واکسیناسیون کوچ عشایر در بخش سوسن فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است.

5

از پرتو تلاش دکتر ورناصری؛ مردم حوزه انتخابیه از نعمت گازرسانی بهره مند شدند

  • کد خبر : 2110
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
از پرتو تلاش دکتر ورناصری؛ مردم حوزه انتخابیه از نعمت گازرسانی بهره مند شدند

به گزارش هوای بانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی؛دکتر علیرضاورناصری با پیگیری های مستمر برای اجرای ضربتی طرح گازرسانی به مناطق محروم و صعب العبور چهار شهرستان نور امید به آینده را در دل اهالی دمیده و بستر توسعه […]

به گزارش هوای بانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی؛دکتر علیرضاورناصری با پیگیری های مستمر برای اجرای ضربتی طرح گازرسانی به مناطق محروم و صعب العبور چهار شهرستان نور امید به آینده را در دل اهالی دمیده و بستر توسعه و پیشرفت را در اینگونه مناطق مهیا کرده است.
اهمیت تلاش های این نماینده خدمتگذار در مجلس شورای اسلامی تنها در گازرسانی خانگی و به حرکت در آوردن چرخ کارخانه ها که همین ها هم به تنهایی کار بسیار بزرگی است خلاصه نمی شود بلکه مادامی صد چندان می گردد که توجه داشته باشیم گاز انرژی  جادویی و جان مایه چرخه زندگی شده است که از امکانات و لوازم تامین کننده نیازهای روز مره بشر ،رفاه وآسایش زندگی مردم تا کمک به متخصصان این حوزه برای استفاده بهینه در اقصی نقاط قلمرو چرخه زندگی رحل حیات آفریده است.
اکنون به همت نماینده فرصت ساز مردم در مجلس شورای اسلامی فرصتی طلایی برای توسعه مناطق شهری و محروم پیش آمده تا خدمات نظام به این دیار تشنه خدمت برسد و مردم طعم خدمت بی منت بچشند و اینجاست که حکیم سخن فردوسی  می‌فرمایند یک مرد جنگی به از صد هزار است و خوشبختانه این مصداق نماینده جسور و سنگ صبور مردم در مجلس شورای اسلامی است‌.
دکتر ورناصری با تلاش مضاعف موفق به شکستن رکورد گازرسانی در ۴ دهه اخیر شده که در نوع خود بی سابقه است ، بنابراین جهت آشنایی مردم حوزه انتخابیه از ثمره تلاش های  فرزندشان در مجلس شورای اسلامی در بحث گازرسانی گزارشی تهیه شده که به اختصار تقدیم خوانندگان عزیز می شود.
دکتر علیرضا ورناصری با بیان اینکه ۱۸ کیلومتر شبکه و ۶۰۰ انشعاب پراکنده شهری با پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصد برای شهرستان مسجدسلیمان اجرا شده است، گفت: ۴۵ کیلومتر شبکه و ۵۰۰  انشعاب روستایی با پیشرفت فیزیکی صدرصدی در مرحله نصب انشعابات قرار دارند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ۲۳ کیلومتر شبکه و ۳۰۰  انشعاب روستایی با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد درحال نصب انشعابات است.
وی از اجرای ۵۴ کیلومتر شبکه و ۵۵۰ انشعاب پلی اتیلن روستاهای مسیر جریک مسجد سلیمان خبرداد و گفت: این مسیر شامل ۱۲ روستا با ۳۶۳  خانوار است.
دکتر ورناصری ۲۰ کیلومتر شبکه روستاهای پاگچ شامل ۵ روستا و ۱۳۱ خانوار  را از جمله پروژه های فاقد مجوز در شهرستان مسجد سلیمان عنوان و گفت:۷۰  کیلومتر خط تغذیه و شبکه گازرسانی شامل ۸ روستا با ۱۶۱ خانوار و ۱۶۰ انشعاب برای  شهرستان مسجدسلیمان است.
وی بیان داشت: بیش از ۲۲ کیلومتر خط تغذیه لالی به مسجدسلیمان  در مرحله تجهیز کارگاه است.
دکتر ورناصری به پروژه های گازرسانی  شهرستان لالی اشاره کرد و ادامه داد: ۷  کیلومتر خط انتقال ۲۰ اینچ تکمیلی این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد در مرحله ساخت ایستگاه می باشند.
 وی تصریح کرد: ۳۰ کیلومتر خط تغذیه لالی ،حتی و شاه آباد با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد برای این شهرستان اجرایی شده است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از اجرای ۷۴ کیلومتر شبکه و ۷۵۰ انشعاب روستاهای بخش حتی با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد خبر داد و گفت:۸۰ کیلومتر شبکه با یک هزار و ۱۴۰ انشعاب روستاهای بخش حَتی  دارای ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام هستند.
این نماینده مجلس به پروژه های دارای مجوز و در مرحله طراحی پیمان سپاری در شهرستان لالی اشاره کرد و بیان داشت:۲۵ کیلومتر گازرسانی و ۳۶۰ انشعاب روستایی در مسیر آرپناه شامل ۱۰  روستا  با ۳۴۲ خانوار آماده مراحل اجرایی هستند.
دکتر ورناصری روند پروژه های گازرسانی شهرستان هفتکل را مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت:۳۲ کیلومتر شبکه  به همراه ۴۰۰ انشعاب روستاهای هفتکل  با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی اجرا شده که آماده افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن هستند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به پروژه های فاقد مجوز شهرستان هفتکل اشاره کرد و ادامه داد:۲۵ کیلومتر شبکه با نصب ۱۸۰  انشعاب پلی اتیلن روستاهای نفت سفید هفتکل که  شامل ۴  روستا  با ۱۳۸  خانوار است در حال پیگیری و شروع عملیات اجرایی آنها هستیم.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به  پروژه های گازرسانی در شهرستان اندیکا اشاره کرد و افزود:۲۴ کیلومتر شبکه به همراه ۴۰۰ انشعاب پراکنده شهری با پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصد در این شهرستان اجرا شده است.
وی با بیان اینکه ۳۴ کیلومتر شبکه با ۴۰۰ انشعاب با ۵۹ درصد پیشرفت فیزیکی در روستاهای دوراب در دست اجرا است،تصریح کرد:۱۱۵ کیلومتر شبکه به همراه یک هزار و ۳۰۰  انشعاب روستایی با  ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی برای شهرستان اندیکا در حال اجرا است.
لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.