اخبار ویژه

حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است. عملیات آسفالت جاده ای دهستان مرغا شهرستان ایذه مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی خوزستان برگزار شد معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان خبر داد: افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با مدیریت علمی معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان از افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با اجرای استانداردهای نوین آبیاری خبر داد. مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب: آسایش كاركنان خط قرمز ماست/افق ۱۴۰۳ مناطق نفت خیز جنوب هدفگذاری شد بازدید مدیر عامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مهمانسرای شماره ٢ خرم كوشك

5

آمادگی دامپزشکی ایذه درپی بارندگی اخیر تمهیدات و هشدار دامپزشکی ایذه برای آمادگی در پی بارندگی و احتمال وقوع سیلاب

  • کد خبر : 2743
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
آمادگی دامپزشکی ایذه درپی بارندگی اخیر  تمهیدات و هشدار دامپزشکی ایذه برای آمادگی در پی بارندگی و احتمال وقوع سیلاب

  به دنبال اطلاعیه مدیریت بحران استانداری در خصوص بارندگی و احتمال وقوع پدیده سیل، دامپزشکی ایذه به روستاییان، دامداران ، مرغداران و آبزی پروران منطقه هشدار داد.   مدیر دامپزشکی شهرستان ایذه در این خصوص گفت: دامداران و عشایر از چرای دام در حاشیه رودخانه های فصلی و مناطق مستعد صاعقه و رعد و […]

 

به دنبال اطلاعیه مدیریت بحران استانداری در خصوص بارندگی و احتمال وقوع پدیده سیل، دامپزشکی ایذه به روستاییان، دامداران ، مرغداران و آبزی پروران منطقه هشدار داد.

 

مدیر دامپزشکی شهرستان ایذه در این خصوص گفت: دامداران و عشایر از چرای دام در حاشیه رودخانه های فصلی و مناطق مستعد صاعقه و رعد و برق خودداری کرده و از روستاها فاصله زیادی نگیرند تا در صورت بروز مشکل سریع امداد رسانی انجام شود.

 

داریوش شاهپری همچنین از دامداران صنعتی و مرغداران شهرستان خواست تا با توجه به هشدار جوی سطح زرد اداره کل هواشناسی خوزستان، نسبت به ایجاد “سیل بند” در اطراف دامداری ها و مرغداری ها به منظور جلوگیری از ورود آب به واحدهای تولیدی خود اقدام کنند.

 

وی همچنین به بهره برداران واحد های آبزی پروری استان توصیه کرد تا با در نظر گرفتن تمهیدات لازم از ورود سیلاب به مزارع پرورش ماهیان خود جلوگیری کرده و در زمان بارندگی و گل آلوده شدن آب استخر های پرورشی، نسبت به قطع غذادهی و استفاده از نمک به منظور کاهش استرس (بسته به گونه پرورشی و با توصیه دامپزشک فارم) اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: بهره برداران در صورت تلفات نسبت به جمع آوری و دفن بهداشتی با نظارت گروه های دامپزشکی اقدام کنند.

وی از روستاییان، دامداران، مرغداران و آبزی پروران استان خواست توصیه های دامپزشکی را جدی گرفته و با عمل به این توصیه ها از بروز خسارت به دام های خود جلوگیری کنند.

وی از دامداران خواسته است دام های خود را تا حد امکان در اماکن دامی امن نگهداری و از بردن آنها برای چرا به مناطق مستعد سیل، اجتناب کنند

 

مدیر دامپزشکی شهرستان ایذه یادآور شد سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی بصورت شبانه روز در خدمت بهره برداران حوزه دام ، طیور و آبزیان است.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.