5

در راستای برای توسعه تولید داخلی در خوزستان؛ تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت توسعه نیشکر و کارخانه نفت‌گستر جنوب امضا شد

  • کد خبر : 6048
  • 02 آبان 1404 - 9:56
در راستای برای توسعه تولید داخلی در خوزستان؛ تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت توسعه نیشکر و کارخانه نفت‌گستر جنوب امضا شد

در مراسمی با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مدیران کارخانه نفت‌گستر جنوب، تفاهم‌نامه همکاری میان این دو مجموعه صنعتی به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این تفاهم‌نامه در راستای ایجاد زنجیره ارزشی مکمل، ارتقای توان تولید داخلی و توسعه همکاری‌های صنعتی در […]

در مراسمی با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مدیران کارخانه نفت‌گستر جنوب، تفاهم‌نامه همکاری میان این دو مجموعه صنعتی به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این تفاهم‌نامه در راستای ایجاد زنجیره ارزشی مکمل، ارتقای توان تولید داخلی و توسعه همکاری‌های صنعتی در استان خوزستان منعقد شد.

در این آیین، استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های گسترده دو مجموعه گفت: همکاری نیشکر و نفت‌گستر می‌تواند به الگویی برای پیوند صنایع مادر و تکمیلی در کشور تبدیل شود و زمینه‌ساز توسعه پایدار و اشتغال‌زایی در خوزستان باشد.

کارخانه نفت‌گستر جنوب که پس از شش سال توقف فعالیت، اخیراً با بومی‌سازی کامل دانش فنی و استفاده از مواد اولیه داخلی دوباره راه‌اندازی شده، اکنون با امضای این تفاهم‌نامه گامی تازه در مسیر توسعه همکاری‌های صنعتی و تقویت تولید ملی برمی‌دارد.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=6048

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.