7
کشتی‌آرای از کاهش ۷۰۰هزارتومانی قیمت سکه نسبت به روز پنج‌شنبه خبر می‌دهد و می‌گوید:

با روند فعلی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده نیز قیمت‌ها با کمی کاهش همراه خواهد شد.

  • کد خبر : 816
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
با روند فعلی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده نیز قیمت‌ها با کمی کاهش همراه خواهد شد.

کشتی‌آرای از کاهش ۷۰۰هزارتومانی قیمت سکه نسبت به روز پنج‌شنبه خبر می‌دهد و می‌گوید: با روند فعلی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده نیز قیمت‌ها با کمی کاهش همراه خواهد شد. محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت بازار طلا و سکه، ضمن تأکید بر اینکه تحولات سیاسی در جهان باعث افزایش ۲۸دلاری طلای جهانی […]

کشتی‌آرای از کاهش ۷۰۰هزارتومانی قیمت سکه نسبت به روز پنج‌شنبه خبر می‌دهد و می‌گوید: با روند فعلی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده نیز قیمت‌ها با کمی کاهش همراه خواهد شد.
محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت بازار طلا و سکه، ضمن تأکید بر اینکه تحولات سیاسی در جهان باعث افزایش ۲۸دلاری طلای جهانی در هفته گذشته شده است، گفت: اما خبرهای مثبت سیاسی درباره مذاکرات در داخل کشور باعث افزایش ارزش ریال شده است.
وی افزود: کاهش قیمت ارز از روز شنبه در داخل کشور آغاز شده است و همچنان ادامه دارد این درحالی است که در روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت ارز در بازار بودیم.
این فعال بازار طلا و سکه ضمن بیان اینکه با کاهش قیمت ارز، قیمت طلا و سکه نیز به‌خلاف طلای جهانی، سیر نزولی پیدا کرده است، گفت: قیمت سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید ۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۸ میلیون و ۲۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۳ میلیون تومان است. قیمت هر مثقال طلا نیز ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار نیز یک میلیون و ۳۴۰ هزار تومان است.
کشتی‌آرای با تأکید بر اینکه قیمت انواع سکه نسبت به روزهای گذشته با کاهش همراه شده است، تصریح کرد: نسبت به روز پنج‌شنبه قیمت سکه حدود ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافته است. باتوجه به کاهش تقاضا و کاهش قیمت‌ها حباب سکه نیز در حال کاهش است.
به‌گفته وی، حباب سکه از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته است؛ ضمن اینکه با توجه به کاهش قیمت ارز، در روزهای اخیر فروشنده در بازار بیشتر از خریدار شده است که همین امر می‌تواند منجر به کاهش بیشتر حباب قیمت سکه شود.
این فعال بازار طلا و جواهر تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود با روند فعلی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده نیز قیمت‌ها با کمی کاهش همراه باشد.
لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=816

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.