اخبار ویژه

بازدید علمی دانشجویان دانشگاه شهید چمران از پتروشیمی امیرکبیر ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛ جنگ مدرن، ابزار مدرن می طلبد/ سجاد خراسانی به نام پتروشیمی امیرکبیر به کام نوید زرشیمی/ سودآوری پتروشیمی امیرکبیر در مدار صعودی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج کارگری و روز جهانی کار و کارگر ، از خانواده معزز شاهد شاغل در پتروشیمی مارون تقدیر شد. تقدیر فرمانده سپاه خوزستان ازسجادخراسانی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین گزارش تصویری از حضور پررنگ پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه نفت گازپتروشیمی و پالایش نمایی از دستاوردها و توافقات پرونده بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران سبک مدیریت به شیوه ای آقای خاص صنعت پتروشیمی، امرایی با وجود اورهال سنگین هم رکورد شکنی کرد پتروشیمی امیرکبیر برگ زرینی بر عرصه پتروشیمی ها حضور پتروشیمی در نمایشگاه نفت گاز راه‌حلی برای امنیت غذایی و ایجاد اشتغال محلّی/۷ هزار هکتار مزارع آیشی نیشکر زیر کشت محصولات غیرنیشکری

5

در راستای جهاد تبیین و ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه؛ سومین جـشنواره مطبوعاتی «شـهد رسانه» برگزار می‌شـود

  • کد خبر : 2537
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
در راستای جهاد تبیین و ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه؛ سومین جـشنواره مطبوعاتی «شـهد رسانه» برگزار می‌شـود

مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برگزاری سومین جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» خبر داد. مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برگزاری سومین جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر ولید آلبوناصر ضمن تبریک آغاز ماه ربیع‌الاول که بهار دل‌های مؤمنان […]

مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برگزاری سومین جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» خبر داد.

مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برگزاری سومین جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر ولید آلبوناصر ضمن تبریک آغاز ماه ربیع‌الاول که بهار دل‌های مؤمنان است و رویش دوباره نشاط و شادمانی، تاکید کرد که همزمانی انتشار فراخوان سومین جشنواره شهدِ رسانه را با این ماه پُربرکت به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم همچون گذشته، خبرنگاران با نگاه خلاقانه در آفرینش آثار، در بُعد محلّی و ملّی، بازوی توسعه‌ای این صنعت شوند.

وی با اشاره به برگزاری موفّق دو دوره جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه، تاکید کرد، تلاش بر این است که این رویداد رسانه‌ای در سومین دوره، با تاکید بر نقاط قوّت و بهره‌مندی از دیدگاه‌های اساتید رسانه‌ای، بیش از پیش در راستای ایجاد نشاط و افزایش رقابت سازنده بین اصحاب رسانه گام بردارد.

مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استقبال رسانه‌های استانی و سراسری از این جشنواره را در دوره‌های قبلی، مطلوب ارزیابی کرد و این استقبال را پشتوانه‌ای برای صنعت نیشکر در انعکاس هر چه بهتر ظرفیت‌های صنعت نیشکر و بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های نخبگان دانست.

آموزش خبرنگاران متخصّص حوزه نیشکر

به گفته آلبوناصر، آموزش خبرنگارانی متخصّص با شناخت و آگاهی کامل از پیچ و خم‌های صنعت نیشکر، یکی دیگر از هدف‌گذاری‌های روابط‌عمومی نیشکر در مسیر شهدِ رسانه است و این اتّفاق با توجه به نقش مؤثر رسانه‌ها در سومین جشنواره شکرستان، با بهره‌گیری از اساتید برجسته روزنامه‌نگاری و برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی محقّق خواهد شد.

وی از همکاری و همراهی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، خانه مطبوعات خوزستان، نخبگان و اساتید رسانه‌ای در برگزاری هر چه بهتر این رویداد مطبوعاتی قدردانی کرد و این همراهی را گامی مهم در برگزاری پرشور جشنواره و تولید محتوای موثر و مفید در حوزه صنعت نیشکر برشمرد.

مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر در پایان گفت، طبق فراخوان‌منتشر شده در سایت این شرکت، اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در مدّت زمان تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه یکی از رقابتی‌ترین جشنواره‌های مطبوعاتی استان خوزستان است. کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی میزبان اولین دوره این رویداد رسانه‌ای بود و دومین دوره نیز در کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر برگزار شد.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.