اخبار ویژه

بازدید علمی دانشجویان دانشگاه شهید چمران از پتروشیمی امیرکبیر ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛ جنگ مدرن، ابزار مدرن می طلبد/ سجاد خراسانی به نام پتروشیمی امیرکبیر به کام نوید زرشیمی/ سودآوری پتروشیمی امیرکبیر در مدار صعودی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج کارگری و روز جهانی کار و کارگر ، از خانواده معزز شاهد شاغل در پتروشیمی مارون تقدیر شد. تقدیر فرمانده سپاه خوزستان ازسجادخراسانی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین گزارش تصویری از حضور پررنگ پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه نفت گازپتروشیمی و پالایش نمایی از دستاوردها و توافقات پرونده بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران سبک مدیریت به شیوه ای آقای خاص صنعت پتروشیمی، امرایی با وجود اورهال سنگین هم رکورد شکنی کرد پتروشیمی امیرکبیر برگ زرینی بر عرصه پتروشیمی ها حضور پتروشیمی در نمایشگاه نفت گاز راه‌حلی برای امنیت غذایی و ایجاد اشتغال محلّی/۷ هزار هکتار مزارع آیشی نیشکر زیر کشت محصولات غیرنیشکری

6

اهمیت برند سازی در آموزشگاه های آزاد / دکتر حسین چناری

  • کد خبر : 2266
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
اهمیت برند سازی در آموزشگاه های آزاد / دکتر حسین چناری

به گزارش هوای بانا، در عصر کنونی خلق و توسعه برند و برندسازی، به عنوان فعالیتهای کلیدی در کسب و کار شناخته شده و بسیاری از رهبران و مدیران کسب و کارهای کوچک تا بزرگ با توجه به این مولفه، در پی ایجاد ارزشهای مستمر برای کسب و کار خود می باشند. یکی از حوزه […]

به گزارش هوای بانا، در عصر کنونی خلق و توسعه برند و برندسازی، به عنوان فعالیتهای کلیدی در کسب و کار شناخته شده و بسیاری از رهبران و مدیران کسب و کارهای کوچک تا بزرگ با توجه به این مولفه، در پی ایجاد ارزشهای مستمر برای کسب و کار خود می باشند. یکی از حوزه های اقتصادی که در آن به این امر توجه کمتری شده، صنعت آموزش، به ویژه مراکز متولی اصلی آن یعنی آموزشگاه، دانشگاه و مدرسه است. تفاوتی ندارد شما صاحب یک مرکز آموزشی، مدرسه، دانشگاه و یا آموزشگاه با برند قوی و شناخته شده باشید. در چند سال اخیر آموزشگاه‌های زیادی در حوزه آموزش فعالیت دارند. در این میان شانس و موفقیت از آن گروهی است که به خوبی با رویکردهای تازه، ایده‌های خلاقانه آموزشی، تبلیغات موثر و سایر و راه و رسم برندسازی آشنا باشند. استفاده از استراتژی‌های منحصر به فرد بازاریابی آموزشی به شما کمک می‌کند تا فعالیت خود را به مخاطبان اعلام کنید و در صورتی که این کار را به شکل اصولی انجام دهید، شانس پیشی گرفتن از  سایر آموزشگاه‌ها را خواهید داشت. بنابراین دارا بودن یک برند قوی و برندینگ مزایایی از جمله : ترغیب به همکاری کادر آموزشی نخبه، ایجاد تمایز بین سایر رقبا، جذب سرمایه گذار، کمک به ایجاد فرصت های اقتصادی، تسهیل و سرعت بخشیدن به فرایند مارکتینگ، افزایش جذب مخاطب آموزش، ارتباط بهتر با جامعه، کمک به ایجاد شبکه فرانچایز آموزشی و …. را برای کسب و کار به همراه خواهد داشت. همواره این نکته را به خاطر داشته باشید که تبلیغات بخش جدایی ناپذیر از برند سازی به شمار می‌رود. در واقع تبلیغات است که ذهن مخاطب را برای برند شما آماده می‌کند. البته در صورتی این آمادگی ذهنی فراهم می‌شود که از ایده‌های خلاقانه و ابتکارهای ویژه در حوزه تبلیغات برخوردار باشید. مدیریت آموزشگاه و برند سازی آموزشی در ایران اصلا کار ساده‌ای نیست. در واقع این هدف، فرآیندی پیچیده و زمان‌بر است که برای عبور از آن به دانش، تخصص، تجربه و پشتکار نیاز است. پیچیدگی‌های این هدف موجب شده است تا ما شاهد برندهای آموزشی متعددی در کشور نباشیم. در واقع سختی راه برندسازی بسیاری از علاقمندان به این حوزه را در میانه راه، از پای در می‌آورد. در صورتی که می توان با شروعی محکم و آگاهانه خیلی زود به نتایج مطلوب در حوزه مدیریت آموزشگاه به شیوه برندسازی دست پیدا کرد. باید بپذیریم این نوع فعالیت اقتصادی علاوه بر رسالت اصلی آن، که همانا کمک به رشد و توسعه فردی و تولید افراد آگاه و مطلع است، یک فعالیت اقتصادی بوده و جهت پایداری و توسعه نیازمند استفاده از تمام ساختارها و فعالیت های کلیدی مدیریت کسب و کار از جمله برندینگ است.

نویسنده: دکتر حسین چناری – موسس و مدیر کالج بین المللی ابن سینا گرجستان

 

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.