اخبار ویژه

ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛ جنگ مدرن، ابزار مدرن می طلبد/ سجاد خراسانی به نام پتروشیمی امیرکبیر به کام نوید زرشیمی/ سودآوری پتروشیمی امیرکبیر در مدار صعودی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج کارگری و روز جهانی کار و کارگر ، از خانواده معزز شاهد شاغل در پتروشیمی مارون تقدیر شد. تقدیر فرمانده سپاه خوزستان ازسجادخراسانی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین گزارش تصویری از حضور پررنگ پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه نفت گازپتروشیمی و پالایش پتروشیمی امیرکبیر برگ زرینی بر عرصه پتروشیمی ها حضور پتروشیمی در نمایشگاه نفت گاز راه‌حلی برای امنیت غذایی و ایجاد اشتغال محلّی/۷ هزار هکتار مزارع آیشی نیشکر زیر کشت محصولات غیرنیشکری همکاری صنعت برق و نیشکر برای پایداری شبکه برق خوزستان/افزایش ۱۰۰ مگاواتی تولید برق در صنعت نیشکر انتصاب وحید سعادت به‌عنوان رئیس ستاد ملی روز روستا و عشایر آغاز شد. دکتر ناصری در حاشیه مجمع عمومی هفت‌تپه خبر داد: هفت‌تپه در آستانه انتقال مالکیت کامل به توسعه نیشکر

7

به منظور اجرایی نمودن ” طرح تابستانه مهارت “، انعقاد تفاهم نامه بین اداره آموزش و پرورش و اداره فنی‌ و حرفه ای شهرستان ایذه صورت گرفت.

  • کد خبر : 2214
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
به منظور اجرایی نمودن ” طرح تابستانه مهارت “، انعقاد تفاهم نامه بین اداره آموزش و پرورش و اداره فنی‌ و حرفه ای شهرستان ایذه صورت گرفت.

به منظور اجرایی نمودن ” طرح تابستانه مهارت “، انعقاد تفاهم نامه بین اداره آموزش و پرورش و اداره فنی‌ و حرفه ای شهرستان ایذه صورت گرفت. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ایذه؛ در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۲ در راستای ستاد ملی پروژه مهر و به منظور اجرایی نمودن طرح تابستان مهارت […]

به منظور اجرایی نمودن ” طرح تابستانه مهارت “، انعقاد تفاهم نامه بین اداره آموزش و پرورش و اداره فنی‌ و حرفه ای شهرستان ایذه صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ایذه؛ در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۲ در راستای ستاد ملی پروژه مهر و به منظور اجرایی نمودن طرح تابستان مهارت جلسه ای با حضور مسعود محمدی مدیر آموزش و پرورش ایذه، رؤسای اداره فنی و حرفه ای خواهران و برادران، معاونت آموزش متوسطه، کارشناس مسئول فحک و کارشناس مشاوره ای ساعت ۹ الی ۱۰ صبح در دفتر مدیریت مرکز فنی و حرفه ای شهرستان ایذه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مسعود محمدی ضمن تبریک هفته فنی و حرفه ای، با اشاره به اهداف مشترک اين سازمان و آموزش و پرورش بیان کردند: وجود مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش در بدنه آموزش و پرورش گواه بر این است که مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف مشترک این سازمان و آموزش و پرورش است، امید است که در این مسیر با تعامل و همکاری بهترین نتیجه را برای مهارت آموزان رقم بزنند. مدیر آموزش و پرورش ایذه در ادامه افزودند: در کشورهای توسعه یافته هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش به عنوان مرکز اصلی نظام تعلیم و تربیت برای تولید کار و کارآفرینی مورد توجه متولیان آموزشی می باشند و شرایط را به خوبی برای گرایش به سمت رشته های مهارتی محیا می کنند و ما هم باید در این زمینه بیشتر گام برداریم و با عزم ملی و محلی دانش آموزان از همان دوره متوسطه اول به سمت و سوی هنرستان ها بر اساس علایق هدایت شوند.

وی در ادامه افزود: امید است که با توجه به شعار امسال پروژه مهر و وجود مدارس فنی حرفه ای و کاردانش ابراز امیدواری کردند که تعامل و همکاری خوبی جهت مهارت آموزی دانش آموزان در طرح تابستان مهارت به وجود آید. در ادامه شیخ زاده رییس اداره فنی و حرفه ای شهرستان ایذه از هم افزایی و تعامل آموزش و پرورش ایذه در راستای اجرایی کردن آموزش های فنی وحرفه ای قدردانی نمودند. در پایان این جلسه تفاهم نامه “طرح تابستانه مهارت” به امضای رؤسای ادارت آموزش و پرورش ایذه و سازمان فنی حرفه ای به امضا رسید.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.