اخبار ویژه

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاینا پلاس در شهر شانگهای برگزار شد.  بیانیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به مناسب روز کار و کارگر و گرامیداشت هفته بسیج کارگری منتخب مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.  طرح واکسیناسیون کوچ عشایر در بخش سوسن فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است.

8

به منظور اجرایی نمودن ” طرح تابستانه مهارت “، انعقاد تفاهم نامه بین اداره آموزش و پرورش و اداره فنی‌ و حرفه ای شهرستان ایذه صورت گرفت.

  • کد خبر : 2214
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
به منظور اجرایی نمودن ” طرح تابستانه مهارت “، انعقاد تفاهم نامه بین اداره آموزش و پرورش و اداره فنی‌ و حرفه ای شهرستان ایذه صورت گرفت.

به منظور اجرایی نمودن ” طرح تابستانه مهارت “، انعقاد تفاهم نامه بین اداره آموزش و پرورش و اداره فنی‌ و حرفه ای شهرستان ایذه صورت گرفت. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ایذه؛ در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۲ در راستای ستاد ملی پروژه مهر و به منظور اجرایی نمودن طرح تابستان مهارت […]

به منظور اجرایی نمودن ” طرح تابستانه مهارت “، انعقاد تفاهم نامه بین اداره آموزش و پرورش و اداره فنی‌ و حرفه ای شهرستان ایذه صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ایذه؛ در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۲ در راستای ستاد ملی پروژه مهر و به منظور اجرایی نمودن طرح تابستان مهارت جلسه ای با حضور مسعود محمدی مدیر آموزش و پرورش ایذه، رؤسای اداره فنی و حرفه ای خواهران و برادران، معاونت آموزش متوسطه، کارشناس مسئول فحک و کارشناس مشاوره ای ساعت ۹ الی ۱۰ صبح در دفتر مدیریت مرکز فنی و حرفه ای شهرستان ایذه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مسعود محمدی ضمن تبریک هفته فنی و حرفه ای، با اشاره به اهداف مشترک اين سازمان و آموزش و پرورش بیان کردند: وجود مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش در بدنه آموزش و پرورش گواه بر این است که مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف مشترک این سازمان و آموزش و پرورش است، امید است که در این مسیر با تعامل و همکاری بهترین نتیجه را برای مهارت آموزان رقم بزنند. مدیر آموزش و پرورش ایذه در ادامه افزودند: در کشورهای توسعه یافته هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش به عنوان مرکز اصلی نظام تعلیم و تربیت برای تولید کار و کارآفرینی مورد توجه متولیان آموزشی می باشند و شرایط را به خوبی برای گرایش به سمت رشته های مهارتی محیا می کنند و ما هم باید در این زمینه بیشتر گام برداریم و با عزم ملی و محلی دانش آموزان از همان دوره متوسطه اول به سمت و سوی هنرستان ها بر اساس علایق هدایت شوند.

وی در ادامه افزود: امید است که با توجه به شعار امسال پروژه مهر و وجود مدارس فنی حرفه ای و کاردانش ابراز امیدواری کردند که تعامل و همکاری خوبی جهت مهارت آموزی دانش آموزان در طرح تابستان مهارت به وجود آید. در ادامه شیخ زاده رییس اداره فنی و حرفه ای شهرستان ایذه از هم افزایی و تعامل آموزش و پرورش ایذه در راستای اجرایی کردن آموزش های فنی وحرفه ای قدردانی نمودند. در پایان این جلسه تفاهم نامه “طرح تابستانه مهارت” به امضای رؤسای ادارت آموزش و پرورش ایذه و سازمان فنی حرفه ای به امضا رسید.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.