اخبار ویژه

بازدید علمی دانشجویان دانشگاه شهید چمران از پتروشیمی امیرکبیر ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛ جنگ مدرن، ابزار مدرن می طلبد/ سجاد خراسانی به نام پتروشیمی امیرکبیر به کام نوید زرشیمی/ سودآوری پتروشیمی امیرکبیر در مدار صعودی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج کارگری و روز جهانی کار و کارگر ، از خانواده معزز شاهد شاغل در پتروشیمی مارون تقدیر شد. تقدیر فرمانده سپاه خوزستان ازسجادخراسانی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین گزارش تصویری از حضور پررنگ پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه نفت گازپتروشیمی و پالایش نمایی از دستاوردها و توافقات پرونده بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران سبک مدیریت به شیوه ای آقای خاص صنعت پتروشیمی، امرایی با وجود اورهال سنگین هم رکورد شکنی کرد پتروشیمی امیرکبیر برگ زرینی بر عرصه پتروشیمی ها حضور پتروشیمی در نمایشگاه نفت گاز راه‌حلی برای امنیت غذایی و ایجاد اشتغال محلّی/۷ هزار هکتار مزارع آیشی نیشکر زیر کشت محصولات غیرنیشکری

9

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه چهار اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شهرستان ایذه تشکیل شد

  • کد خبر : 2200
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه چهار اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شهرستان ایذه تشکیل شد

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه چهار اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شهرستان ایذه تشکیل شد سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه از تشکیل چهار اکیپ نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورا در این شهرستان خبر داد. مهندس شاهپری اظهار داشت: دامپزشکی شهرستان ایذه با سازماندهی اکیپ‌های ثابت و سیار […]

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه چهار اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شهرستان ایذه تشکیل شد

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه از تشکیل چهار اکیپ نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورا در این شهرستان خبر داد.

مهندس شاهپری اظهار داشت: دامپزشکی شهرستان ایذه با سازماندهی اکیپ‌های ثابت و سیار نظارت بهداشتی و شرعی ویژه ایام محرم (تاسوعا و عاشورا) آمادگی خدمت‌رسانی به همشهرهای گرامی را دارد.

وی ادامه داد: تیم‌های ویژه بازرسی بهداشتی و شرعی دامپزشکی برای حضور در سراسر شهرستان تشکیل شده و آماده خدمت‎‌رسانی به مردم هستند.

شاهپری تصریح کرد: در همین راستا اکیپ‌های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی و همچنین کشتارگاه‌ دام شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای تاسوعا و عاشورا آماده خدمات‎رسانی به عموم مردم خواهند بود.

وی یاد آوری کرد: این تیم‌ها در قالب یک اکیپ ثابت، سه اکیپ سیار،شامل پنج کارشناس بهداشت گوشت و یک ناظر شرعی در سطح شهرستان حضور خواهند داشت.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه یادآور شد: کشتار و ذبح دام در منازل و معابر عمومی علاوه بر گسترش آلودگی زیست محیطی، موجب انتشار بیماری‌های مشترک از دام به انسان می‌شود.

وی تأکید کرد: شهروندان از خرید دام فاقد پیشینه مشخص و از افراد دوره‎گرد و یا دلالان دام جداً خودداری کنند و دام مورد نیاز برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را از مراکز عرضه دام و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند.

مهندس شاهپری درپایان خاطر نشان کرد: با توجه به امکان شیوع بیماری‌های خطرناک و مشترک بین انسان و دام به خصوص بیماری تب کریمه کنگو از تمام شهروندان و خیرین درخواست داریم تا از کشتار دام در معابر عمومی و خارج از کشتارگاه پرهیز کرده و توصیه‌های دامپزشکی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره.

۰۶۱۴۳۶۲۴۴۴۵  دامپزشکی شهرستان ایذه اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.