اخبار ویژه

روز معلم گرامی باد چه پروای سخن گفتن بود مشتاق خدمت را”سارا کوراوند معاون فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون مطرح کرد ؛ کاهش هزینه تولید و افزایش کیفیت محصولات ثمره همکاری پتروشیمی مارون با دانش بنیان ها پتروشیمی مارون همچنان در صدر یکه تازی می کند حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاینا پلاس در شهر شانگهای برگزار شد.  بیانیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به مناسب روز کار و کارگر و گرامیداشت هفته بسیج کارگری از نظر تولید و فروش محصولات؛ پتروشیمی مارون در لیست بهترین شرکت‌های شیمیایی بورسی قرار گرفت منتخب مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.  طرح واکسیناسیون کوچ عشایر در بخش سوسن فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت

7

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه چهار اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شهرستان ایذه تشکیل شد

  • کد خبر : 2200
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه چهار اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شهرستان ایذه تشکیل شد

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه چهار اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شهرستان ایذه تشکیل شد سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه از تشکیل چهار اکیپ نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورا در این شهرستان خبر داد. مهندس شاهپری اظهار داشت: دامپزشکی شهرستان ایذه با سازماندهی اکیپ‌های ثابت و سیار […]

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه چهار اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شهرستان ایذه تشکیل شد

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه از تشکیل چهار اکیپ نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورا در این شهرستان خبر داد.

مهندس شاهپری اظهار داشت: دامپزشکی شهرستان ایذه با سازماندهی اکیپ‌های ثابت و سیار نظارت بهداشتی و شرعی ویژه ایام محرم (تاسوعا و عاشورا) آمادگی خدمت‌رسانی به همشهرهای گرامی را دارد.

وی ادامه داد: تیم‌های ویژه بازرسی بهداشتی و شرعی دامپزشکی برای حضور در سراسر شهرستان تشکیل شده و آماده خدمت‎‌رسانی به مردم هستند.

شاهپری تصریح کرد: در همین راستا اکیپ‌های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی و همچنین کشتارگاه‌ دام شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای تاسوعا و عاشورا آماده خدمات‎رسانی به عموم مردم خواهند بود.

وی یاد آوری کرد: این تیم‌ها در قالب یک اکیپ ثابت، سه اکیپ سیار،شامل پنج کارشناس بهداشت گوشت و یک ناظر شرعی در سطح شهرستان حضور خواهند داشت.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه یادآور شد: کشتار و ذبح دام در منازل و معابر عمومی علاوه بر گسترش آلودگی زیست محیطی، موجب انتشار بیماری‌های مشترک از دام به انسان می‌شود.

وی تأکید کرد: شهروندان از خرید دام فاقد پیشینه مشخص و از افراد دوره‎گرد و یا دلالان دام جداً خودداری کنند و دام مورد نیاز برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را از مراکز عرضه دام و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند.

مهندس شاهپری درپایان خاطر نشان کرد: با توجه به امکان شیوع بیماری‌های خطرناک و مشترک بین انسان و دام به خصوص بیماری تب کریمه کنگو از تمام شهروندان و خیرین درخواست داریم تا از کشتار دام در معابر عمومی و خارج از کشتارگاه پرهیز کرده و توصیه‌های دامپزشکی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره.

۰۶۱۴۳۶۲۴۴۴۵  دامپزشکی شهرستان ایذه اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.