اخبار ویژه

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاینا پلاس در شهر شانگهای برگزار شد.  بیانیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به مناسب روز کار و کارگر و گرامیداشت هفته بسیج کارگری منتخب مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.  طرح واکسیناسیون کوچ عشایر در بخش سوسن فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است.

8

تشکیل ۵ شهرستان جدید در دولت تصویب شد یک شهرستان به خوزستان اضافه می شود

  • کد خبر : 1232
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
تشکیل ۵ شهرستان جدید در دولت تصویب شد یک شهرستان به خوزستان اضافه می شود

  تشکیل ۵ شهرستان جدید در دولت تصویب شد   به گزارش پایگاه خبری هوای بانا ؛معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: امروز در جلسه هیأت دولت تشکیل پنج شهرستان جدید تصویب شد.   سیدمحمد حسینی با اشاره به مصوبات امروز هیأت دولت اظهار کرد: امروز در جلسه هیأت دولت تشکیل پنج شهرستان جدید تصویب شد. تشکیل […]

 

تشکیل ۵ شهرستان جدید در دولت تصویب شد

 

به گزارش پایگاه خبری هوای بانا ؛معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: امروز در جلسه هیأت دولت تشکیل پنج شهرستان جدید تصویب شد.

 

سیدمحمد حسینی با اشاره به مصوبات امروز هیأت دولت اظهار کرد: امروز در جلسه هیأت دولت تشکیل پنج شهرستان جدید تصویب شد. تشکیل این شهرستان‌ها چندین سال است که مورد مطالبه مردم این مناطق است.

 

وی ادامه داد: بر همین اساس صیدون از باغ‌ملک در خوزستان جدا و یک شهرستان جدید خواهد شد.

 

حسینی تصریح کرد: معمولان در استان لرستان، زارچ در یزد، بام و صفی‌آباد در نیشابور و میان جلگه هم شهرستان‌های دیگری است که تشکیل آنها در دولت تصویب شد. تشکیل این شهرستان‌ها چندین سال است که مطالبه مردم این مناطق بوده و یک فرایند چندساله طی شده تا امروز به تصویب هیأت دولت رسیده است.

 

حسینی گفت: تشکیل این شهرستان‌ها ابتدا خود استان و استانداری مورد بررسی قرار گرفته و بعد به اداره کل تقسیمات کشور و بعد هم در کمیسیون سیاسی دفاعی دولت بررسی‌های لازم صورت گرفته تا امروز بعد از این بررسی‌های چند ساله به تصویب دولت رسیده است.

 

وی افزود: محرومیت زدایی یکی از محورهایی است که برای تشکیل این شهرستا‌ن‌ها مدنظر بوده است.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.