اخبار ویژه

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاینا پلاس در شهر شانگهای برگزار شد.  بیانیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به مناسب روز کار و کارگر و گرامیداشت هفته بسیج کارگری منتخب مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.  طرح واکسیناسیون کوچ عشایر در بخش سوسن فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است.

1

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ پیام تبریک مدیرعامل توسعه نیشکر به مناسبت عید سعید فطر عید فطر، رویش شکوفه‌های ایمان در بوستان رمضان

  • کد خبر : 3583
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ پیام تبریک مدیرعامل توسعه نیشکر به مناسبت عید سعید فطر عید فطر، رویش شکوفه‌های ایمان در بوستان رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَة همانگونه که هر گلستانی در گذر فصل‌ها، با شکوفه‌های بهاری زینت می‌یابد، ماه رمضان نیز پس از یک ماه عبادت و بندگی، با عید سعید فطر به بار می‌نشیند و پاداش بندگان مخلص را به ارمغان می‌آورد. این […]

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَة

همانگونه که هر گلستانی در گذر فصل‌ها، با شکوفه‌های بهاری زینت می‌یابد، ماه رمضان نیز پس از یک ماه عبادت و بندگی، با عید سعید فطر به بار می‌نشیند و پاداش بندگان مخلص را به ارمغان می‌آورد.

این عید فرخنده، پاداش خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده‌اند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرا رسیدن عید سعید فطر را به ملت ایران، مردم شریف خوزستان به‌ویژه خانواده بزرگ و پرتلاش نیشکر تبریک و شادباش می‌گویم. امیدوارم در پرتو الطاف الهی و با برکت این ماه پرفیض، شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش صنعت نیشکر و توفیقات روزافزون برای تمامی دست‌اندرکاران این عرصه باشیم.

عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.