اخبار ویژه

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاینا پلاس در شهر شانگهای برگزار شد.  بیانیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به مناسب روز کار و کارگر و گرامیداشت هفته بسیج کارگری منتخب مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار کرد.  طرح واکسیناسیون کوچ عشایر در بخش سوسن فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران حال خوب در شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر پرسنل از مدیر عامل برای اولین بار در این صنعت مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد: حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است.

3
رئیس پژوهش و فناوری مناطق نفت‌خیز جنوب:

۱۱ قرارداد تولید بار اول به ارزش ۸۵۰ میلیارد تومان در مناطق نفت‌خیز جنوب امضا شد

  • کد خبر : 3022
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
۱۱ قرارداد تولید بار اول به ارزش ۸۵۰ میلیارد تومان در مناطق نفت‌خیز جنوب امضا شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با تشریح اقدام‌های شاخص شرکت در سال ۱۴۰۲ از تعمیر و بازسازی بیش از ۴۴۰ تجهیز صنعتی در واحدهای عملیاتی این شرکت خبر داد. به گزارش هوای بانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت […]

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با تشریح اقدام‌های شاخص شرکت در سال ۱۴۰۲ از تعمیر و بازسازی بیش از ۴۴۰ تجهیز صنعتی در واحدهای عملیاتی این شرکت خبر داد.

به گزارش هوای بانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت بیان کرد: با تلاش کارشناسان شرکت آغاجاری از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۴۴۰ تجهیز صنعتی و غیرصنعتی با استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی تعمیر و بازسازی شد.

وی تعمیر و بازسازی ۱۴۹ ترانسفورماتور توزیع برق و ۱۳۰ عدد از شیرآلات فرآیندی در سایزها و کلاس‌های مختلف، تعمیر و بازسازی ۱۵۳ جرثقیل در واحدهای عملیاتی و بازسازی پنج‌ دستگاه توربین سولار و رستون در واحدهای بهره‌برداری را بخشی از این تجهیزات برشمرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به اهمیت صیانت و نگهداری از تجهیزات و خطوط لوله افزود: تهیه و نصب ام‌ پایلوت (MPILOT) ۸۸ حلقه‌چاه در مدت کمتر از یک‌ ماه برای ایمن‌سازی چاه‌ها و خطوط جریانی، همچنین ایمن‌سازی ۳۱۲ متر از نقاط بحرانی خط لوله ۳۶ اینچ نفت صادراتی با هدف جلوگیری از هدررفت نفت و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی بخشی دیگر از اقدام‌های این شرکت است.

تقی‌زاده پروژه تعمیرات‌ اساسی مخزن اتلاف‌کننده ثقلی واحد نمک‌زدایی مارون ۲ در مدت زمان هفت ماه با رعایت اصول استاندارد را از افتخارات این شرکت دانست و گفت: تعمیرات اساسی این مخزن از کاهش تولید روزانه حدود  ۳۰ هزار بشکه نفت جلوگیری کرد و بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان سود و صرفه اقتصادی به‌همراه داشت.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.