4

کارخانه آرد ایذه که با پا درمیانی ریش سفیدان نجات پیدا کرد

  • کد خبر : 3120
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
کارخانه آرد ایذه که با پا درمیانی ریش سفیدان نجات پیدا کرد

به گزارش رسانه هوای بانا به نقل پی نوشت طبق اخبار واصله از منابع آگاه، تعطیلی کارخانه آرد ایذه به واسطه کدخدامنشی و حضور ریش سفیدان و بزرگان رفع شد. نکته جالب این موضوع نظاره‌گر بودن فرماندار و رئیس شورای آرد و نان شهرستان ایذه در خصوص تعطیلی کارخانه و بیکاری کارگران بود.فرمانداری و شورای […]

به گزارش رسانه هوای بانا به نقل پی نوشت طبق اخبار واصله از منابع آگاه، تعطیلی کارخانه آرد ایذه به واسطه کدخدامنشی و حضور ریش سفیدان و بزرگان رفع شد. نکته جالب این موضوع نظاره‌گر بودن فرماندار و رئیس شورای آرد و نان شهرستان ایذه در خصوص تعطیلی کارخانه و بیکاری کارگران بود.فرمانداری و شورای آرد و نان ایذه در خواب بودند احتمال تعطیلی کارخانه آرد زمرد ایذه با پا درمیانی ریش سفیدان و بزرگان ایذه حل و فصل شد؛ این در حالی است که فرماندار و شورای آرد و نان شهرستان هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشتند.ظ

لازم به ذکر است؛ در طول مدت یک هفته تعطیلی کارخانه آرد ایذه، مشکلات فراوانی برای نانوایان شهرستان‌های ایذه، باغملک و دهدز به وجود آمد و چنانچه این موضوع با پا در میانی ریش سفیدان حل نمی‌شد، قطعا با کمبود نان در سطح سه شهرستان روبرو می‌شدیم. جای خوشبختی است که احترام به بزرگان و ریش سفیدان در میان آحاد جامعه و مردم شریف و نجیب ایذه هنوز زنده است و هستند کسانی که دغدغه نان و آرامش مردم را دارند در غیر این صورت در میان مسئولین شهرستان علی الخصوص مقامات مسئول در فرمانداری و شورای آرد و نان شهرستان، چیزی که اهمیت ندارد نان مردم است.

 

بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این کارخانه فعالیت می‌کنند و معیشت ۱۰۰ خانوار در گرو تداوم فعالیت آن است.این کارکنان خواستاری پیگیری و رسیدگی به مشکلات این کارخانه از سوی مسئولین مربوطه به خصوص استانداری خوزستان و فرمانداری ایذه و ایجاد امنیت شغلی برای خود شدند.

شرکت زمرد آرد ایذه در سال ۱۳۷۷ با مدیریت منصور پورارشد در جهت تسریع بخشیدن در تهیه ،تولید وتوزیع آرد و سبوس و… در شهرستان های ایذه ، باغملک ،دهدز و توابع شهرستان ایذه و عشایر استان خوزستان و چهارمحال بختیاری تاسیس شد.
این شرکت در سال ۱۳۸۰ با بهره گیری از بهترین دستگاه های خط تولید از کشور های آلمان و ترکیه ، و بکار گیری پیشرفته ترین تکنولوژی تولید آرد اروپا موفق به تولید آرد گردید و همکنون توانایی تولید انواع آرد و سبوس را دارد.

 

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3120

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.