3

پیام عضو شورای شهر ایذه برای مردم

  • کد خبر : 2243
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۱۹
پیام عضو شورای شهر ایذه برای مردم

بسم الله الرحمن الرحیم (وَأَمْرُهُمْ شُورَي بَيْنَهُمْ) سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه همشهریان عزیز و ارجمندم و سپاس بیکران از شما فرهیختگان که نسبت به بنده لطف و محبت داشته اید. ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه اعضای شورای اسلامی شهر ایذه در طول دو سال گذشته و همچنین شهردار و […]

بسم الله الرحمن الرحیم

(وَأَمْرُهُمْ شُورَي بَيْنَهُمْ)

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه همشهریان عزیز و ارجمندم و سپاس بیکران از شما فرهیختگان که نسبت به بنده لطف و محبت داشته اید.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه اعضای شورای اسلامی شهر ایذه در طول دو سال گذشته و همچنین شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری که در تمام زمینه ها با کار جهادی در راستای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ ننموده اند، از حسن اعتماد اعضای محترم و صدیق شورای اسلامی شهر ایذه در دوره ششم و انتخاب این حقیر بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر ایذه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

گفتنی است شوراهای اسلامی شهر بعنوان یک پارلمان محلی برآمده از دل مردم باید با تعامل ، همدلی و هم افزایی در جهت رشد، شکوفایی و توسعه زیر بناهای شهری در این نهاد مردمی نهایت تلاش و خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند تا تحقق اهداف متعالیه خدمات رسانی در همه حوزه های مختلف فرهنگی، عمرانی و خدماتی را شاهد باشیم .

همه اعضای شورای اسلامی شهر ایذه که از تجارب ارزنده ای بر خوردار هستند مصمم هستند تا با پیگیری و رصد مشکلات سطح شهر و محله ها در جهت رفع نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط قوت تلاش نمایند و گام های اساسی بردارند.

با احترام؛

خدمتگزار مردم

جهانبخش رشیدی

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.