7
تشکل اقتصاد دیجیتال و استارتآپ ها به سرپرستی دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد

همایش ملی نقش اقتصاد دیجیتال و کسب و کار خلاق در رونق تولید و مهار تورم را برگزار می نماید

  • کد خبر : 1775
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
همایش ملی نقش اقتصاد دیجیتال و کسب و کار خلاق در رونق تولید و مهار تورم را برگزار می نماید
فراخوان ارسال مقاله به همایش ملی نقش اقتصاد دیجیتال و کسب و کار خلاق در رونق تولید و مهار تورم که توسط تشکل اقتصاد دیجیتال و استارتآپ ها با همکاری مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد در مورخ 30 شهریور ماه 1402 برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هوای بانا، دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد سرپرست تشکل اقتصاد دیجیتال و استارتآپ ها از فراخوان ارسال مقالات غنی و علمی پژوهشی به همایش ملی نقش اقتصاد دیجیتال و کسب و کار خلاق در رونق تولید و مهار تورم خبر داد.

حسینی علی آباد عنوان کرد: با ظهور دیجیتال، زندگی بشر نیز دچار تحول گردید. کلاوس شوآب بنیانگذار مجمع جهانی اقتصاد در کتاب انقلاب صنعتی چهارم به موج چهارم که همان موج اقتصاد دیجیتال است، اشاره نمود. اقتصاد دیجیتال همان طور که از نام آن پیداست، اقتصادی بر پایه تکنولوژی، فناوری اطلاعات و اینترنت است.

رئیس همایش افزود: بدون تردید اکنون در عصر اقتصاد دیجیتال حضور داریم. در این اقتصاد، استارتآپ ها و کسب و کارها از فناوری اطلاعات استفاده می نمایند. به بیانی دیگر اقتصاد دیجیتال به فعالیت های اقتصادی از راه بازارهایی مبتنی بر اینترنت و وب می پردازد.

با این تفاصیل، سرپرست تشکل تصریح کرد: با توجه به اهمیت اقتصاد دیجیتال و استارتآپ ها، تشکل اقتصاد دیجیتال و استارتآپ ها با همکاری مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد، همایشی در سطح ملی با عنوان همایش ملی نقش اقتصاد دیجیتال و کسب و کار خلاق در رونق تولید و مهار تورم که جزو یکی از فعالیت ها و برنامه های تشکل می باشد، در تاریخ ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می کند.

دکتر حسینی علی آباد بیان کرد: علاقه مندان و پژوهشگران ضمن ارسال مقاله به این همایش به آدرس http://startup.confnashr.ir ، می توانند در موعد مقرر در همایش نیز حضور یابند.

وی در خاتمه به اهداف برگزاری این همایش نیز پرداخت:

– ۱آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی پژوهشگران و جدیدترین روش و شیوه پژوهشی انجام یافته در اقتصاد دیجیتال و کسب و کارها.

۲– فراهم نمودن بستری مناسب جهت انتقال و ترویج دانش وتجربیات.

۳– جلب توجه صاحب نظران و سیاستگزاران بخش های مرتبط به اهمیت رشته های اقتصاد، فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار و هوش مصنوعی در جامعه.

۴- تشویق و ترغیب محققان و کارشناسان و ایجاد فضایی مناسب جهت ارائه نتایج پژوهش ها.

۵- ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی، هم‌ اندیشی و تبادل اطلاعات بین دانشجویان، متخصصان و اساتید کشور با آخرین نوآوری‌ها و دستاوردها.

۶- مهیا نمودن زمینه ای مناسب جهت بروز، رشد پی دی پی و استفاده بهینه و حداکثری از پتانسیل های موجود در میان اساتید، دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی.

۷- توجه و دقت مردم و مسئولین عزیز به ضرورت انجام کارهای پژوهشی.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.