اخبار ویژه

گام‌های بلندی که نیشکر برای رونق جوامع محلی برداشته است؛ سهم صنایع‌دستی خوزستان از سفره شیرین نیشکر كنسرسیوم زنجیره تامین لوله در بین شركت های فولادی و لوله سازی تشكیل شود اهدای ۳۷ سری جهیزیه به نوعروسان مددجو کمیته امداد اندیمشک رئیس ستاد نخبگان و نو آوران در اولین همایش ملی نو آوران در استان خوزستان : باید از ظرفیت نخبگان در مسیر تعالی و رشد کشور به خوبی استفاده شود آغاز طرح وارنیش فلورایدتراپی از ابتدای مهرماه در خوزستان پهلوان ساتیاراسفندیاری پیشکسوت بوکس درسن ۷۵ سالگی در گذشت گزارش تصویری از اولین همایش ملی نوآوران و نخبگان در استان خوزستان حضور پررنگ پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست انحصار کاتالیست‌ آمریکایی در پتروشیمی امیرکبیر شکسته شد. پیام نوربخش احمدزاده مدیر داخلی اسبق بیمارستان ایذه سروان کامران بهرامی رئیس پلیس راه ایذه چهارمحال وبختیاری خبر داد امروز بادستور دادستان دکتر آرامش تقاطع غیرایمن روبروی ایرانخودرومسدود شد

1

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در سال ۱۴۰۳: حضور پتروشیمی امیرکبیر در مهمترین رویداد صنعت پلاستیک ایران

  • کد خبر : 4485
  • 18 شهریور 1403 - 18:57
هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در سال ۱۴۰۳: حضور پتروشیمی امیرکبیر در مهمترین رویداد صنعت پلاستیک ایران

به گزارش پایگاه خبری هوای بانا، نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از امروز یک‌شنبه آغاز به کار کرد و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و با حضور جمعی از مسئولان دولتی، مدیران ارشد صنعت پلاستیک و پتروشیمی، و فعالان این حوزه افتتاح شد.   […]

به گزارش پایگاه خبری هوای بانا، نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از امروز یک‌شنبه آغاز به کار کرد و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و با حضور جمعی از مسئولان دولتی، مدیران ارشد صنعت پلاستیک و پتروشیمی، و فعالان این حوزه افتتاح شد.

 

 

 

در مراسم افتتاحیه، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و دیکر مدیران عامل شرکت پتروشیمی و پلاستیک حضور داشتند، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی جدیدترین محصولات و فناوری‌های صنعت پلاستیک و پتروشیمی است و به تبادل دانش و تجربیات بین فعالان این حوزه کمک می‌کند.

 

 

 

همچنین، در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی با حضور کارشناسان و متخصصان برجسته برگزار خواهد شد که به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های صنعت پلاستیک و پتروشیمی می‌پردازند.

 

در این دوره از نمایشگاه بالغ بر ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، ترکیه ، هند ، آلمان، کره جنوبی، ایتالیا، روسیه، تایوان، فرانسه و اسپانیا حضور دارند و آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف مواد اولیه و فرآورده های پتروشیمی ، خدمات فنی و مهندسی، محصولات پیش ساخته و ساخته شده، مستربچ، گرانول و کامپاند، پلیمر، ماشین آلات، مصنوعات و محصولات نهایی، مراکز علمی و پژوهشی، تحقیقاتی و دانشگاهی، تست آزمایشگاهی HSE و سایر گروه های مرتبط به نمایش می‌گذارند.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=4485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.