اخبار ویژه

مشکلات بانوان شاغل در پتروشیمی های بندرماهشهر پیگیری شد. خبر خوش برای ایذه ای ها سر انجام آنش نشانی ایذه به بالا بر مجهز شد سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون ؛تعمیرات اساسی پتروشیمی مارون آغاز شد در مراسم روز کارگر، بر رفاه و معیشت کارگران نیشکر تاکید شد؛ حال خوب کارگران نیشکر، حال خوب تولید روز معلم گرامی باد چه پروای سخن گفتن بود مشتاق خدمت را”سارا کوراوند معاون فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون مطرح کرد ؛ کاهش هزینه تولید و افزایش کیفیت محصولات ثمره همکاری پتروشیمی مارون با دانش بنیان ها پتروشیمی مارون همچنان در صدر یکه تازی می کند تلاش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای رفع آبگرفتگی‌ها در اهواز معاون استاندار خوزستان از توسعه نیشکر در کمک به کشاورزان منطقه قدردانی کرد؛ نیشکر، یار همیشگی مردم خوزستان حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاینا پلاس در شهر شانگهای برگزار شد. 

5

نائب رئیس شورای شهر ایذه: تخصیص ۷۰۰ میلیارد ریال برای حق آلایندگی ایذه/هزینه‌کرد باید شفاف به مردم اعلام شود

  • کد خبر : 953
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
نائب رئیس شورای شهر ایذه: تخصیص ۷۰۰ میلیارد ریال برای حق آلایندگی ایذه/هزینه‌کرد باید شفاف به مردم اعلام شود

نائب رئیس شورای شهر ایذه: تخصیص ۷۰۰ میلیارد ریال برای حق آلایندگی ایذه/هزینه‌کرد باید شفاف به مردم اعلام شود ▫️علیرضا خسروی نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر ایذه: حق آلایندگی اختصاص داده شده، حق تمام مردم ایذه است. اعضای شورای شهر نظارت جدی نسبت به هزینه کرد مبلغ اختصاص داده شده به شهرداری ایذه  […]

نائب رئیس شورای شهر ایذه:
تخصیص ۷۰۰ میلیارد ریال برای حق آلایندگی ایذه/هزینه‌کرد باید شفاف به مردم اعلام شود

▫️علیرضا خسروی نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر ایذه:

حق آلایندگی اختصاص داده شده، حق تمام مردم ایذه است.
اعضای شورای شهر نظارت جدی نسبت به هزینه کرد مبلغ اختصاص داده شده به شهرداری ایذه  به‌عنوان حق آلایندگی خواهند داشت.
مبلغ اختصاص داده شده حدوداً ٧٠٠ میلیارد ریال بوده و تمامی هزینه‌ها و برنامه‌های مالی که قرار است شهرداری ایذه برای حق آلایندگی صورت دهد باید به‌صورت شفاف به اطلاع مردم ایذه برسد.
این مهم حق مردم است و آنها باید بدانند این هزینه‌ها و مبلغ در کجا و برای چه اموری هزینه شده است و در این راستا نظارت جدی بر آن در دستور کار این شورا قرار دارد.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.