9

معرفی پایگاه اطلاع رسانی کنف نشر

  • کد خبر : 1779
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
معرفی پایگاه اطلاع رسانی کنف نشر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هوای بانا، پایگاه اطلاع رسانی کنف نشر به مدیریت سید محمدرضا حسینی علی آباد در تابستان سال ۱۴۰۰ با همکاری دبیرخانه کنفرانس ها و نشریات و با پشتیبانی از آن ها و همچنین به منظور اطلاع رسانی کنفرانس ها، همایش ها، کنگره ها، سمینارها، نشریات و رویدادهای علمی ملی و بین المللی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هوای بانا، پایگاه اطلاع رسانی کنف نشر به مدیریت سید محمدرضا حسینی علی آباد در تابستان سال ۱۴۰۰ با همکاری دبیرخانه کنفرانس ها و نشریات و با پشتیبانی از آن ها و همچنین به منظور اطلاع رسانی کنفرانس ها، همایش ها، کنگره ها، سمینارها، نشریات و رویدادهای علمی ملی و بین المللی راه اندازی و تاسیس شده است.

همواره سعی می نماییم که این پایگاه به عنوان مرجعی معتبر و بروز از اطلاعات و مشخصات رویداد ها و مجلات، ابزاری موثر و مشکل گشا برای پژوهشگران و دانشجویان باشد تا به سهولت رویداد ها و ژورنال های مدنظر خود را بیابند.

یکی از اهداف و رسالت پایگاه اطلاع رسانی کنف نشر، پوشش تمام همایش ها، کنفرانس ها، سمینارها، نشست های علمی، مجلات و نشریات علمی در سطوح ملی و بین المللی می باشد. بنابراین کلیه مسئولین رویدادهای علمی می توانند اخبار و مطالب خود را جهت نشر در این پایگاه ارسال نمایند.

هم اکنون با همراهی دبیرخانه همایش ها و نشریات، بیش از ۱۰۰۰ عنوان مجله، همایش و نشست در موضوعات گروه علوم پایه، گروه فنی مهندسی، گروه هنر، گروه زبان، گروه علوم انسانی، گروه علوم پزشکی، گروه علوم اسلامی و گروه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در این پایگاه درج و منتشر گردیده تا در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

 

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.