اخبار ویژه

گام‌های بلندی که نیشکر برای رونق جوامع محلی برداشته است؛ سهم صنایع‌دستی خوزستان از سفره شیرین نیشکر رئیس ستاد نخبگان و نو آوران در اولین همایش ملی نو آوران در استان خوزستان : باید از ظرفیت نخبگان در مسیر تعالی و رشد کشور به خوبی استفاده شود آغاز طرح وارنیش فلورایدتراپی از ابتدای مهرماه در خوزستان پهلوان ساتیاراسفندیاری پیشکسوت بوکس درسن ۷۵ سالگی در گذشت گزارش تصویری از اولین همایش ملی نوآوران و نخبگان در استان خوزستان حضور پررنگ پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست انحصار کاتالیست‌ آمریکایی در پتروشیمی امیرکبیر شکسته شد. پیام نوربخش احمدزاده مدیر داخلی اسبق بیمارستان ایذه سروان کامران بهرامی رئیس پلیس راه ایذه چهارمحال وبختیاری خبر داد امروز بادستور دادستان دکتر آرامش تقاطع غیرایمن روبروی ایرانخودرومسدود شد مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر توافقنامه دو ساله برای تامین خوراک گازی پتروشیمی امیرکبیر با بیدبلند خلیج فارس به امضا رسید هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در سال ۱۴۰۳: حضور پتروشیمی امیرکبیر در مهمترین رویداد صنعت پلاستیک ایران

2

مدیرعامل توسعه نیشکر در بازدید از شرکت راصد صنعت توسعه عنوان کرد؛ افزایش امنیت تولید با بومی‌سازی قطعات صنعت نیشکر

  • کد خبر : 4260
  • 11 مرداد 1403 - 14:18
مدیرعامل توسعه نیشکر در بازدید از شرکت راصد صنعت توسعه عنوان کرد؛ افزایش امنیت تولید با بومی‌سازی قطعات صنعت نیشکر

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه شرکت راصد صنعت توسعه، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه صنعتی با کارکنان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این بازدید، دکتر عبدعلی ناصری با حضور در کارگاه سبک و سنگین الکتروپمپ و الکتروموتور، […]

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه شرکت راصد صنعت توسعه، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه صنعتی با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این بازدید، دکتر عبدعلی ناصری با حضور در کارگاه سبک و سنگین الکتروپمپ و الکتروموتور، تراشکاری و… از تلاش‌ها و زحمات بی‌وقفه متخصّصان و کارکنان در جهت بومی‌سازی تجهیزات کشاورزی و قطعات حساس صنعت نیشکر قدردانی کرد.

راصد صنعت توسعه از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت توسعه نیشکر است که علاوه بر طراحی و تولید الکتروپمپ و الکتروموتورهای تخصصی موردنیاز صنعت نیشکر، در حوزه نفت و پتروشیمی نیز فعال است و بر پایه تحقیق و پژوهش توانسته تجهیزات موردنیاز این صنایع را نیز تولید کند.

بازطراحی و ساخت شاسی «دروگر نیشکر» یکی از اقدامات ماندگار این شرکت تخصّصی است که به گفته مدیرعامل توسعه نیشکر پیش‌ازاین انحصار آن در دست کشورهای خارجی بود، اما با همت متخصّصین راصد صنعت توسعه به‌منظور افزایش بهره‌وری برداشت نیشکر، بومی‌سازی شده است.

ناصری در این بازدید همچنین به بومی‌سازی بیش از ۹۰ درصد از قطعات و تجهیزات حساس کارخانه‌های تولید شکر اشاره کرد و این دستاورد را حاصل تخصص نیروهای راصد صنعت توسعه و همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی دانست.

بومی‌سازی تجهیزات و قطعات صنعتی ازاین‌جهت اهمیت دارد که کشور را از وابستگی به کشورهای خارجی بی‌نیاز می‌کند و امنیت تولید را افزایش می‌دهد.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=4260

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.