اخبار ویژه

دکتر ناصری در حاشیه مجمع عمومی هفت‌تپه خبر داد: هفت‌تپه در آستانه انتقال مالکیت کامل به توسعه نیشکر مشکلات بانوان شاغل در پتروشیمی های بندرماهشهر پیگیری شد. خبر خوش برای ایذه ای ها سر انجام آنش نشانی ایذه به بالا بر مجهز شد سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون ؛تعمیرات اساسی پتروشیمی مارون آغاز شد در مراسم روز کارگر، بر رفاه و معیشت کارگران نیشکر تاکید شد؛ حال خوب کارگران نیشکر، حال خوب تولید روز معلم گرامی باد چه پروای سخن گفتن بود مشتاق خدمت را”سارا کوراوند معاون فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون مطرح کرد ؛ کاهش هزینه تولید و افزایش کیفیت محصولات ثمره همکاری پتروشیمی مارون با دانش بنیان ها پتروشیمی مارون همچنان در صدر یکه تازی می کند تلاش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای رفع آبگرفتگی‌ها در اهواز معاون استاندار خوزستان از توسعه نیشکر در کمک به کشاورزان منطقه قدردانی کرد؛ نیشکر، یار همیشگی مردم خوزستان

1

شیرینی‌جات و غذاهای محلی، محور شکرستان سوم

  • کد خبر : 2769
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
شیرینی‌جات و غذاهای محلی، محور شکرستان سوم

جشنواره شکرستان ۱۴۰۲ با تأکید بر معرفی شیرینی‌ها و غذاهای سنتی روستاهای پیرامون و همچنین بسته‌بندی محصولات کشاورزی برگزار می‌شود. مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دبیر سومین جشنواره شکرستان با اشاره به فصل برداشت نیشکر که بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین برداشت محصول در خاورمیانه است گفت: هدف اصلی برگزاری جشنواره معرفی […]

جشنواره شکرستان ۱۴۰۲ با تأکید بر معرفی شیرینی‌ها و غذاهای سنتی روستاهای پیرامون و همچنین بسته‌بندی محصولات کشاورزی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دبیر سومین جشنواره شکرستان با اشاره به فصل برداشت نیشکر که بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین برداشت محصول در خاورمیانه است گفت: هدف اصلی برگزاری جشنواره معرفی ظرفیت‌های گردشگری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است تا در نهایت بتواند در توانمندسازی روستاهای پیرامون این شرکت (۱۴۷ روستا) که در زمینه گردشگری، صنایع دستی و تولید شیرینی‌های سنتی فعالیت دارند، مؤثر باشد.

دکتر ولید البوناصر افزود: محور جشنواره امسال آشنایی با شیرینی‌ها و غذاهای سنتی روستاهاست که بر پایه شکر تهیه می‌شوند همچنین بنا به تشویق روستاییان به بسته‌بندی محصولات کشاورزی و تولیدی روستاهاست. در همین راستا از فعالان بسته‌بندی محصولات روستایی تقدیر خواهد شد تا روستاییان به تولید انبوه شیرینی‌ها و عرضه آنها در بازار فکر کنند و زمینه‌های اشتغال پایدار و توانمندسازی روستاها فراهم شود.

دبیر سومین جشنواره برداشت نیشکر برنامه‌های شکرستان را در سه بخش رقابتی، جنبی و نمایشگاهی معرفی کرد و گفت: صنایع دستی و غذاهای سنتی در بخش نمایشگاهی عرضه می‌شوند. برنامه‌های جنبی شامل برنامه ورزشی و مفرح مختلفی است که برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده و بخش رقابتی نیز شامل کنگره ادبیات، شهد رسانه، قاب سبز و بوم سبز است که در زمینه‌های عکاسی، روزنامه‌نگاری، نقاشی، شعر و ادبیات برگزار می‌شود.

شکرستان اول در سال ۱۴۰۰ در کشت و صنعت حکیم فارابی خوزستان با تأکید بر صنایع دستی روستاهای پیرامون برگزار شد که باعث شد روستاییان تشویق به انبوه‌سازی برای تولید هدایا و اقلام مورد استفاده شرکت شدند. این جشنواره در سال دوم در کشت و صنعت امیرکبیر برگزار شد و روستاهای گردشگری اطراف آن به خوبی معرفی شدند. شکرستان ۱۴۰۲ از اول آذرماه در شرکت کشت و صنعت دهخدا برگزار می‌شود. دستی روستاهای پیرامون برگزار شد که باعث شد روستاییان تشویق به انبوه‌سازی برای تولید هدایا و اقلام مورد استفاده شرکت شدند. این جشنواره در سال دوم در کشت و صنعت امیرکبیر برگزار شد و روستاهای گردشگری اطراف آن به خوبی معرفی شدند. شکرستان ۱۴۰۲ از اول آذرماه در شرکت کشت و صنعت دهخدا برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.