6
داریوش شاهپری

رئیس اداره دامپزشکی ایذه از خدمات‌دهی بهداشتی رایگان ۲ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در شهرستان در روز‌های تاسوعا و عاشورا خبر داد.

  • کد خبر : 725
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
رئیس اداره دامپزشکی ایذه از خدمات‌دهی بهداشتی رایگان ۲ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در شهرستان در روز‌های تاسوعا و عاشورا خبر داد.

فعالیت ۲ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در روز‌های تاسوعا و عاشورا در ایذه پایگاه خبری تحلیلی هوای بانا ؛ رئیس اداره دامپزشکی ایذه از خدمات‌دهی بهداشتی رایگان ۲ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در شهرستان در روز‌های تاسوعا و عاشورا خبر داد. داریوش شاهپری گفت: در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی امسال یک اکیپ ثابت […]

داریوش شاهپری گفت: در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی امسال یک اکیپ ثابت و یک اکیپ سیار متشکل از ۶ بازرس بهداشتی گوشت بر ذبح دام‌های نذری نظارت خواهند کرد.

او گفت: ذبح دام در کشتارگاه در روز‌های تاسوعا و عاشورا بصورت رایگان انجام خواهد شد.

شاهپری به خطر بیماری‌های مشترک دام و انسان به خصوص (تب کریمه کنگو، بروسلوز، کیست هیداتید و …) اشاره کرد و گفت: رعایت نکات بهداشتی در هنگام ذبح بسیار حائز اهمیت است و افراد در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی در هنگام ذبح ممکن است به بیماری‌های خطرناک من جمله تب کریمه کنگو مبتلا شوند.

رئیس اداره دامپزشکی ایذه در همین راستا از مردم شهرستان ایذه خواست شخصا از انجام ذبح دام خودداری کرده و ذبح دام را در مراکز مجاز تحت نظارت کارشناسان بهداشتی دامپزشکی استان انجام بدهند.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.