2

در قالب طرح راویان پیشرفت صورت گرفت: دومین دوره بازدید دانش آموزان از نخستین نمایشگاه موزه ها و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب

  • کد خبر : 3409
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
در قالب طرح راویان پیشرفت صورت گرفت: دومین دوره بازدید دانش آموزان از نخستین نمایشگاه موزه ها و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب
۴٠٠ نفر از دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی در قالب طرح راویان پیشرفت از نخستین نمایشگاه موزه ها، اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت بازدید کردند و با دستاوردهای این صنعت آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، روز دوشنبه مورخ ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲، ۴٠٠ نفر از دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی در قالب طرح راویان پیشرفت از نخستین نمایشگاه موزه ها، اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت بازدید کردند و با دستاوردهای این صنعت آشنا شدند.

در این بازدید علمی و پژوهشی که با هدف تبیین دستاوردهای ١١٣ ساله صنعت نفت صورت گرفت، دانش آموزان با دستاوردها و فداکاری های کارکنان صنعت نفت آشنا شدند.

این نمایشگاه به همت روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در محوطه تاریخی نیوساید، جنب باغ خرمکوشک، آموزشگاه کارآموزان سابق صنعت نفت برپاشده و تا ٢٢ اسفندماه میزبان علاقه‌ مندان است.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3409

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.