اخبار ویژه

دکتر ناصری در حاشیه مجمع عمومی هفت‌تپه خبر داد: هفت‌تپه در آستانه انتقال مالکیت کامل به توسعه نیشکر مشکلات بانوان شاغل در پتروشیمی های بندرماهشهر پیگیری شد. خبر خوش برای ایذه ای ها سر انجام آنش نشانی ایذه به بالا بر مجهز شد سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون ؛تعمیرات اساسی پتروشیمی مارون آغاز شد در مراسم روز کارگر، بر رفاه و معیشت کارگران نیشکر تاکید شد؛ حال خوب کارگران نیشکر، حال خوب تولید روز معلم گرامی باد چه پروای سخن گفتن بود مشتاق خدمت را”سارا کوراوند معاون فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون مطرح کرد ؛ کاهش هزینه تولید و افزایش کیفیت محصولات ثمره همکاری پتروشیمی مارون با دانش بنیان ها پتروشیمی مارون همچنان در صدر یکه تازی می کند تلاش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای رفع آبگرفتگی‌ها در اهواز معاون استاندار خوزستان از توسعه نیشکر در کمک به کشاورزان منطقه قدردانی کرد؛ نیشکر، یار همیشگی مردم خوزستان

7

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان ایذه برگزار شد.

  • کد خبر : 2002
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان ایذه برگزار شد.

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان ایذه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری پی نوشت به نقل از روابط عمومی مديريت آموزش و پرورش شهرستان ايذه؛ در تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایذه به ریاست مهندس باقری معاون فرماندار و با حضور مسعود محمدی مدیر آموزش و پرورش […]

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان ایذه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت به نقل از روابط عمومی مديريت آموزش و پرورش شهرستان ايذه؛ در تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایذه به ریاست مهندس باقری معاون فرماندار و با حضور مسعود محمدی مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضای شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل، برنامه ریزی جهت برگزاری کنکور سراسری و برنامه ریزی جهت اجرای طرح ملی اوقات فراغت دانش آموزان در دفتر مدیریت آموزش و پرورش ایذه برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی از قران کریم شروع شد و سپس مهندس باقری معاون فرماندار شهرستان ایذه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد (ع) و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه گفت: رسالت آموزش و پرورش  تعلیم و تربیت اسلامی است و تعالی جامعه و تربیت فرزندان این مرز و بوم در جهت خدمت به کشور  یکی از وظایف آموزش و پرورش است.

مهندس باقری ضمن خسته نباشید و خداقوت به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بابت برگزاری بدون چالش آزمون های نهایی پایه دوازدهم از زحمات مدیر آموزش و پرورش و تمامی دست اندرکاران تقدیر نمودند. وی در ادامه با اشاره به رویدادهای در پیش رو آموزش و پرورش از همه ادارات شهرستان خواست که نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته باشند.

سپس در ادامه جلسه مسعود محمدی مدیر آموزش و پرورش ایذه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) و خوش آمدگویی به اعضای شورای آموزش و پرورش به تشریح برنامه های پیش روی پرداخت.

محمدی در ابتدای سخن خود با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز آزمون های نهایی پایه دوازدهم گفت: بحمدالله آزمون های نهایی پایه دوازدهم را بدون چالش از لحاظ برگزاری به موقع، سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی، تصحیح اوراق، و ‌.‌‌… انجام دادیم.

مدیر آموزش و پرورش ايذه سپس با اشاره به در پیش بودن کنکور سراسری ۱۴۰۲ گفت: کنکور سراسری یک بحث ملی می باشد و همکاری همه نهادها و دستگاه ها را می طلبد.

محمدی لازمه ی برگزاری یک آزمون ملی را همکاری همه دستگاه ها دانست‌ و همکاری نهادهای ذیربط در نهایت منجر به حضور با آرامش داوطلبین در جلسه کنکور سراسری می شود.

وی در ادامه به تشریح جزئیات برگزاری کنکور سراسری از سوی آموزش و پرورش پرداخت.

مسعود محمدی مدیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به طرح ملی اوقات فراغت با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به اجرای برنامه های تربیتی مفید؛ اثر گذار در پایگاه های اوقات فراغت تابستانه؛ خاطرنشان کرد: دوازده پايگاه اوقات فراغت تابستانه از اول تیرماه فعالیت خود را در شهرستان آغاز خواهند کرد و طیف متفاوتی از فعالیت های هنری، ورزشی، مشاوره ای، دینی و قرآنی و ارائه آموزش های مهارتی و فنی در برخواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش ایذه تحقق بی عیب و نقص طرح ملی اوقات فراغت دانش آموزان در گرو همکاری تمام دستگاه های ذیربط دانست.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=2002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.